مردم‌ راور مشکل کم‌آبی دارند؛ اداره آب مجوز مصاحبه ندارد! - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ در حالی که این روزها مردم بارها از افت فشار و کمبود آب شرب در مناطق مختلف شهر و روستاهای حومه می گویند، پایگاه خبری کاروانسرا راور بر اساس وظیفه خود پیگیر مطالبه مردم و دلیل بروز این مشکل از طریق مسئولین اداره آب شهرستان شده و روز گذشته هماهنگی جهت انجام مصاحبه‌ای در این رابطه را صورت داده، ولی به یکباره امروز از طرف اداره آب شهرستان اعلام شده که کرمان مجوز انجام مصاحبه را نداده است!

حال روی سخنم با مسئولان اداره آب راور است؛ برای حل مشکل آب راور مسئول کرمانی دلسوزی نخواهد کرد، این شما مسئول راوری هستی که باید پاسخگوی مردم شهرتان در قبال این کم آبی باشید و دلیل بروز یکباره آن را اعلام کنید، اگر پیش‌بینی چنین کم آبی را در گذشته نکردید که کم کاری کرده‌اید! اگر پیش‌بینی کرده‌اید و بر اثر اتفاقی در سیستم آبرسانی و خارج شدن چاهی از مدار بوده است، که اطلاع رسانی را برای همین مواقع گذاشته‌اند! در ضمن مگر قرار است در مصاحبه چه چیزهایی گفته شود که مسئولین استان از انجام مصاحبه ترس و واهمه دارند و شما هم اقدام به هماهنگی می کنید!!؟؟؟

در پایان لازم است به مسئولین محترم عرض شود، رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است و قطعا اطلاع رسانی های دقیق و آگاه سازی مردم می تواند منجر به همیاری و کمک مردم شود (برای مثال در همین قضیه کم آبی این روزها، اطلاع رسانی دقیق می تواند همکاری و صرفه‌جویی مردم را در پی داشته باشد و از بروز مشکلات دیگر جلوگیری کند)

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false