تا پایان سال ۹۰ درصد روستاهای شهرستان راور به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به شهرستان‌ راور به خبرنگار کاروانسرا گفت: امروز توفیقی داشتیم در شهر شهید پرور راور در قالب سفر استانی ریاست محترم جمهور به استان کرمان حضور یابیم و در جریان مشکلات و مسائل این شهرستان قرار گرفتیم.

وی افزود: امروز بصورت میدانی در جریان مشکلات قرار گرفتیم و پیگیری می‌کنیم که یکی از مهمترین مسائلی که مطرح شد یعنی دوبانده شدن جاده چترودراوردیهوک که بخش از آن انجام شده و ان شالله به صورت ویژه دنبال می‌کنیم که تا پایان سال اتفاقات خوبی در این حوزه اتفاق بیفتد.

زارع‌پور بیان کرد: در بحث ارتباطات، متاسفانه اتصال روستاهای استان کرمان به شبکه ملی اطلاعات از میانگین کشوری پایین تر است، در کل کشور حدود ۸۸ درصد روستاهای ما متصل هستند که در استان کرمان این عدد ۶۰ هست و متاسفانه در راور پایین تر از استان است و حدود ۳۰ درصد است که خدمت مردم عزیز و شریف این شهرستان قول میدهم که تا پایان سال این مورد را به ۹۰ درصد برسانیم و بیشتر روستاهای شهرستان متصل به شبکه ملی اطلاعات شوند. مشکلات در حوزه تلفن ثابت و مشکلاتی از این دست هم بود که ان‌شالله پیگیری خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: مسائلی که منتقل شدند را جمع‌بندی خواهیم کرد هم در جلسه امروز شورای اداری استان و هم به شکل مکتوب به معاون اجرایی رئیس‌جمهور که پیگیر اجرای مصوبات هستند منتقل می‌کنیم که در دستور کار قرار گیرند.
م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false