با سهل انگاری مسئولین و والدین، یک نوجوان راوری دیگر قربانی موتورسیکلت شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ شب گذشته حوالی ساعت ۲۰:۳۰ تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک خودروی پراید در خیابان امام رضا(ع) شهر راور منجر به مصدوم‌ شدن راننده و ترک‌نشین موتورسیکلت شد.

در ادامه مصدومان توسط دو کد آمبولانس اورژانس شهری به بیمارستان راور منتقل شدند و پس از اقدامات اولیه درمانی به دلیل شدت جراحات وارده به کرمان اعزام شدند، ولی متاسفانه یکی از مصدومان که حدودا ۱۷ سال داشته فوت می کند.

متاسفانه در این ماه های اخیر شاهد فوت جوانان و نوجوانان موتورسوار راوری در اثر حوادث رانندگی بوده ایم بطوری که ۴ نفر از آنها طی دو ماه اخیر جان خود را از دست داده‌اند!

از طرفی با توجه به سن کم بسیاری از راکبان موتورسیکلت در راور که غیرقانونی از این وسلیه نقلیه استفاده می کنند میطلبد مسئولینی که بارها از طرح های بازدارنده جهت جلوگیری از استفاده افراد کم سن و سال از موتورسیکلت سخن ها گفته‌اند اقدام مناسبی انجام دهند و همچنین والدین نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند تا شاهد تکرار حوادث رانندگی توسط این گروه سنی نباشیم.

ما به دنبال مقصر کردن کسی نیستیم و نمیخواهیم نمک به زخم والدینی که فرزندانشان را از دست داده‌اند و یا الان بر روی تخت بیمارستان هستند باشیم ولی ای کاش برخی والدین این نوجوانان و گاها کودکان حساسیت بیشتری نسبت به استفاده فرزندشان از موتورسیکلت داشته باشند و اجازه ندهند فرزندانشان از این وسیله نقلیه برای خالی کردن هیجاناتشان استفاده کنند.

البته نکته قابل ذکر دیگر این است که بعنوان یک شهروند راوری بارها مشاهده کرده‌ایم که برخی والدین خود مشوق و حتی آموزش دهنده فرزندانشان پیش از رسیدن به سن قانونی برای استفاده از این وسیله نقلیه پر خطر هستند!

از طرف دیگر روی سخنمان با برخی نوجوانان و جوانان راوری است که از این وسیله نقلیه بعنوان سرگرمی و جهت تخلیه هیجانات خود استفاده می کنند و خیابان را با پیست اشتباه می گیرند، بدانید سرعت بالا، حرکات نمایشی و تک چرخ رفتن، رد کردن چراغ قرمز و… هیچ افتخاری تا به امروز نصیب کسی نکرده و با این تخلفات نه تنها جان خود بلکه جان دیگران را نیز به خطر می اندازند.(جهت تامل!)

به امید آنکه دیگر شاهد جان باختن و پرپر شدن جوان و نوجوانی به دنبال استفاده از موتورسیکلت در راور نباشیم.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false