حفر چاه بی آب و ادامه مشکل کم آبی در منطقه فیض آباد راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ به دنبال مشکل کم آبی در منطقه فیض آباد راور که قرار بود با حفر چاه این مشکل در نیمه اول امسال حل شود اما چاه حفاری شده علیرغم هزینه زیاد به آب نرسید و مشکل اهالی همچنان پابرجاست.

لذا در ادامه پیگیری های کاروانسرا راور که چند ماه پیش نیز گزارشی در این رابطه از این رسانه پخش شد؛ خبرنگار ما به سراغ آقای اسماعیلی رییس اداره آب شهرستان راور رفته و آخرین اقدامات انجام شده در رابطه با این مشکل را جویا شده است.

رضا اسماعیلی در این رابطه می گوید: با توجه به کارشناسی کانون کارشناسان دادگستری و طبق مختصات مشخص شده و مجوز صادر شده توسط آب منطقه‌ای، حفاری چاه انجام گردید که به دلیل کمبود آب در سفره های زیرزمینی، متاسفانه چاه فاقد آب بود.

اسماعیلی ادامه داد: مسئله سالم بودن آب آشامیدنی از مهمترین موارد مدنظر سازمان می باشد که باتوجه به پیگیری های انجام شده از استان و مراجعه چندین  کارشناس از استان تصمیم گرفته شد کارهای اولیه چاه آب را شروع نموده و زه های آب شیرین را مشخص و زهکشی و گالری چاه موجود را انجام دهیم تا ان‌شاالله بتوانیم با این عملکرد قسمتی از مشکلات کم آبی را مرتفع نماییم و حداقل تا سه ماه آینده مشکل حل و آب آشامیدنی سالم به خانه اهالی برسد.

وی افزود: ضمناً چند نقطه جهت حفر چاه جدید در منطقه مشخص و به استان جهت انجام مراحل ژئوفیزیک ارسال شده است که پس از عملیات ژئوفیزیک و مطالعات اساسی پیگیر مجوز چاه جدید خواهیم بود.

رئیس اداره آب و فاضلاب راور در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال خشکسالی های پی درپی تمامی شهرستان و روستاهای اطراف با مشکل کم آبی روبه رو هستند و از همشهریان محترم درخواست صرفه جویی در مصرف آب را داریم.

خبرنگار کاروانسرا راور در منطقه فیض آباد: خانم الهه شبانزاده

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false