مخابرات اینبار با عنوانی جدید ۱۰ هزار تومان به صورتحساب مشترکین راوری اضافه کرد! - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ چند روزی است پیامکی به شماره همراه صاحبان امتیاز خطوط تلفن ثابت راور تحت عنوان ” مشتری گرامی، طبق مصوبه جدید از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ مبلغ ثابت ۱۰ هزار تومان به عنوان حداقل هزینه ماهانه تلفن ثابت در صورتحساب ماهیانه تلفن ثابت شما منظور خواهد شد با این مبلغ می‌توانید ۲۶۶۶ دقیقه مکالمه شهری رایگان داشته باشید” ارسال شده است.

این پیامک باعث واکنش بسیاری از شهروندان و بخصوص کسانی که از خط ثابت خود فقط جهت استفاده از کارتخوان و اینترنت و یا کسانی که استفاده بسیار کمی از تلفن ثابت داشته و ماهانه کمتر از مبلغ ۱۰ هزار تومان مکالمه داشته اند، شده است.

البته این تصمیم در حالی گرفته شده است که حدود یک ماه پیش شورای رقابت، شرکت مخابرات را به ارتکاب رویه ضدرقابتی در اقدام به درج مبالغ اضافی در قبوض تلفن ثابت و اخذ آن از مشترکین محکوم کرد. و حالا مخابرات با دهان کجی به این تخلف سعی کرده است با تغییر عنوان و یا بازی با کلمات تحت عنوان “مکالمه شهری رایگان” مشترکین را قانع به پرداخت این مبلغ کند.

ناگفته نماند این تصمیم در سطح کشور در حال اجراست و فقط مربوط به شهرستان راور نیست و بر اساس جمعیت برای مراکز استان ها و شهرهای پرجمعیت و کم جمعیت متغیر و ۲۰ ، ۱۵ و ۱۰ هزار تومان می باشد.

برای مثال شرکت مخابرات برای هر مشترک تلفن ثابت شهر تهران، حداقل هزینه ماهانه تلفن ثابت ۲۰ هزار تومان درج کرده است که مشترک با پرداخت آن می‌تواند از ۴۴۴۴ دقیقه مکالمه شهری رایگان یا ۵۹۲ دقیقه مکالمه بین استانی یا ۳۱۷ دقیقه مکالمه تلفن همراه بهره‌مند شود.

اما با بالا گرفتن انتقادات مشترکان در سراسر کشور، روابط عمومی شورای رقابت نیز اعلام کرد که از قوه‌ قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور درخواست کرده که به رویه ‌غیرقانونی شرکت مخابرات در اخذ مبالغ اضافی از مشترکان رسیدگی کنند.

حالا باید دید که شورای رقابت با همکاری قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور دوباره ترمز مخابرات را می کشند و یا شهروندان راوری هم همچون سایر مشترکین مخابرات در سراسر کشور مجبور به پرداخت این هزینه هستند.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false