false
به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور
❗️با سلام
در پی بارش باران خط تلفن ثابت منزل بنده با مشکل مواجه شد و اعلام خرابی خط از طریق سامانه ی ۲۰۱۱۷ در همان روز ثبت گردید و حتی این مشکل به پیمانکار مربوطه اعلام گردید که گفتند امروز بارندگی هست و امکان تعمیر نیست فردا تعمیر انجام میشه اما در ظهر همان روز پیامکی تحت عنوان( اصلاح و تعمیر خط تلفن با موفقیت انجام شد )به تلفن همراه مالک خط ارسال شده بود که وقتی پرس و جو کردم اصلا از مخابرات کسی برای تعمیر نیامده بود که وقتی با پیمانکار مربوطه مجددا تماس گرفتم گفتند که ما در سیستم اعلام کردیم که مشکل حل شده همکاران میان و تعمیر میکنن همان فردابعد از بارندگی، اما دیروز هیچ کس برای تعمیر نیامد و وقتی تا ظهر دیروز ۲۱ دی ماه که مجددا با سامانه ی ۲۰۱۱۷ تماس حاصل کردم سامانه اعلام میکرد که مشکل شما حل شده و اجازهی ثبت خرابی جدید نمیداد! فقط خواستم بگم به هیچکدوم از مشترکین تلفن ثابت مربوط نمیشه که نیرو کم دارید و مشکل زیاده به هیچ کس مربوط نمیشه که هوا سرده و تعمیرکاران گناه دارند به هیچ کس مربوط نمیشه که فلان و …؛ ماهانه ۱۰ هزار تومان مشترکین ثابت بدهکار میشوند که در این روزها خدماترسانی درستی داشته باشند نه اینکه مردم برای داشتن اینترنت خانگیشون مشکل داشته باشند اینترنتی که نیاز مردمه و نبودش میتونه مشکل اساسی ایجاد کنه در ضمن خسارت عدم استفاده از اینترنتی که بهای آن پرداخت شده چطور محاسبه میشه؟ آقایون مسئولین مخابرات اینکه در سیستم تون اعلام کنید که مشکل فلان خط ثابت که اعلام خرابی کرده بود حل شده ولی کسی نیاد اصلاحش کنه کم از دروغگویی نیست با مردم روراست باشید اگر پیمانکارتون نمیتونه خدمت رسانی کنه یه فکری بردارید
✍روحانی ۷۸۳۲ — ۰۹۱۳
⛔️توجه: #درددل_مردم صرفاً دیدگاه مخاطبان است و #کاروانسرا نقشی در تایید یا تکذیب آن ندارد!
م جعفری
انتهای پیام/
false
true
true
true