جشن تکلیف ۲۷۰ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی مدارس شهرستان راور برگزار شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ صبح امروز با پیگیری حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش راور، جشن تکلیف بیش از ۲۷۰ نفر از دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی با حضور امام جمعه، روسای ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف وامور خیریه و کمیته امداد شهرستان، مدیر، معاونین و کارشناسان حراست و قرآن و عترت آموزش و پرورش در محل بقعه متبرکه زیارتگاه حاجیه معصومه برگزار شد.

غلامرضا محمودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت زهرا(س) و هفته تکریم مقام زن گفت: امسال بیش از ۲۷۰ نفر از دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدارس شهرستان در جشن تکلیف(جشن عبادت) شرکت  کرده اند.

وی حجاب را زینتی برای بانوان و دختران خواند و افزود: عفت و حجاب از خانواده شروع و در ادامه در جامعه شکل می گیرد و لازمه این کار این است که پیش از رعایت حجاب و عفاف معنا و مفهوم آن در ذهن افراد تثبیت شود.

محمودی با اشاره به این‌که برگزاری چنین مراسمی بهترین فرصت برای آشنایی دانش آموزان نو تکلیف با فرائض دینی است، رسیدن به سن تکلیف و مکلف شدن را یکی از بهترین روز‌های زندگی دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان نو‌‌‌تکلیف این روز را فراموش نخواهند کرد و از به یاد ماندنی ترین خاطرات زندگی آنها خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور ضمن تشکر از زحمات عوامل برگزار کننده این مراسم معنوی از حضور و همکاری دفتر امام جمعه، اداره اوقاف وامور خیریه و هیات امنای بقعه متبرکه حاجیه معصومه در برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر قدردانی کرد.

گفتنی است مراسم جشن تکلیف دختران پایه سوم ابتدایی با اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری و آموزش مسائل اعتقادی در قالب شعر و داستان های آموزنده همراه بود.

در پایان این جشن معنوی، نماز جماعت ظهر و عصر اقامه و با ضیافت نهار از دانش آموزان پذیرایی شد.

م جعفری
انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false