تغییر چهره خیابان امام خمینی(ره) راور پس از سال ها - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مهندس رحیمی پورراوری شهردار راور با بیان ایکنه مردم راور شایسته بهترین‌ها هستند، در خصوص پروژه بهسازی خیابان امام خمینی(ره) توضیحاتی برای اطلاع رسانی هرچه بیشتر به همشهریان‌ گرامی ارائه نمود.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه شهرداری و شورا، مطالبات زیاد مردمی و بررسی های انجام گرفته در ماههای گذشته پروژه بهسازی خیابان امام خمینی کلید خورده و انشالله مردم راور و زائرین و مسافرین پس از اجرای فاز اول این پروژه بعد از سال ها تغییرات محسوسی را در این خیابان مشاهده خواهند کرد.

شهردار افزود: فاز اول طرح از میدان انقلاب تا چهارراه پرستار اجرا خواهد شد و روشنایی های قبلی جمع آوری و روشنایی مطلوبی برای این‌ خیابان با پایه چراغهای دکوراتیو و لامپهای LED در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: به منظور زیبایی بیشتر، صرفه جویی در مصرف آب و تمیزی هرچه بیشتر فضای سبز خیابان با گونه های جدید (چندساله) جایگزین و بصورت باکس بندی و با فاصله و نظم متناسب صورت خواهد گرفت‌.

مهندس رحیمی پورراوری در ادامه گفت: برای اولین‌بار در این خیابان از جدول، مصالح کفسازی و پیاده روسازی با کیفیت و جنس متفاوتی استفاده خواهد شد. همچنین طرح موزاییک و رنگ های مورد استفاده کفسازی نیز خاص و مورد توجه خواهد بود.

وی در خصوص هدایت آبهای سطحی اشاره کرد و گفت: رودخانه فصلی در مرکز شهر بهترین محل برای هدایت آبهای سطحی است که در سالیان گذشته مورد غفلت بوده اما در طرح جدید آبهای سطحی به بند هدایت خواهند شد تا استحصال و مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار راور اضافه کرد: با توجه به اینکه شهر راور شهر ملی قالی است، از مبلمان خاصی با توجه به قالی راور در این خیابان استفاده خواهد شد.

رحیمی پورراوری در پایان اشاره کرد: برای جلوه بخشی به این خیابان در ایام و مناسبت های خاص سال، ستاره های نورانی با جلوه های بصری زیبا در این خیابان نصب خواهد گردید و به منظور زیبایی هر چه بیشتر دیوارهای موجود در دو طرف این خیابان با طرحهای هنری یکنواخت و چشم‌نواز طراحی و رنگ آمیزی خواهد شد.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false