۴ کشته و ۶ مصدوم در تصادف هولناک پژو پارس با تریلی در جاده راور_دیهوک - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ حوالی ساعت ۱۴ امروز برخورد رخ به رخ سواری پژو پارس با تریلی در کیلومتر ۱۲۰ محور راور_دیهوک (محدوده خراسان جنوبی) منجر به حادثه ی هولناکی شد.

در این حادثه متاسفانه از ۶ سرنشین خودروی سواری ۳ نفر از آنها به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

۳ سرنشین دیگر این خودرو نیز که دچار جراحت های شدیدی بودند در ادامه توسط سه کد اورژانس شهری ۱ و ۲ راور و دربند به بیمارستان راور منتقل شدند که متاسفانه یکی از مصدومان علیرغم تلاش پزشکان وکادر درمان جان باخت و دو مصدوم دیگر نیز جهت دریافت خدمات پزشکی بیشتر به بیمارستان باهنر کرمان اعزام شدند.

فوتی ها و مصدومین خودروی پژو پارس که در میان آهن پاره های این خودرو گیر بودند توسط تیم امدادونجات هلال احمر دربند رهاسازی شدند. همچنین تریلی نیز ۴ سرنشین داشته که همگی دچار مصدویت و جراحت جزئی شدند که بصورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند‌.

اما نکته قابل ذکر این حادثه این است که اگر این جاده دوبانده بود قطعا شاهد چنین حادثه هولناکی نبودیم و جان چند هموطن عزیزمان گرفته نمی شد.

این جاده که وعده دوبانده شدن آن به بیش از یک دهه می رسد هنوز چه در محدوده استان کرمان (از راور تا کیلومتر ۱۰۵) و چه در محدوده خراسان جنوبی (از کیلومتر ۱۰۵ به بعد) به سرانجام نرسیده و با توجه به عدم پیگیری توسط مسئولین این دو استان و عدم فعالیت شرکت های راهسازی در این مسیر قطعا حوادث هولناک این جاده تمامی ندارد! و با توجه به وعده های تکراری مسئولین نیز انتظار پایان این پروژه را هم دراین سالیان نداریم.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false