کمک خیرین راوری جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، با حضور حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه، دکتر عباسی فرماندار، مسلم کاربخش رئیس دادگستری، ابراهیمی معاون فرماندار و برخی از خیرین و سرمایه گذاران و جمعی از مسئولین ادارات در محل دفتر امام جمعه شهرستان راور برگزار شد.

رییس دادگستری شهرستان راور از کمک یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریالی خیرین این شهرستان جهت کمک به زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی خبر داد.

رئیس دادگستری گفت: ستاد دیه کشور با کمک های خیرین و مردم کشور عزیز اسلامی تاکنون با آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد، این افراد را به آغوش جامعه و خانواده بازگردانده است.

وی با بیان اینکه عموم مردم و سرمایه گذاران نقش بسزایی را در این مسیر خطیر ایفا می کنند، افزود: ستاد دیه پس از جمع آوری کمک ها و با انجام تحقیقات لازم و احراز استحقاق زندانیان به صورت اعطای تسهیلات و کمک بدون بازگشت در زمینه آزادی محکومین مالی گام های موثری برداشته است.

وی، خاطر نشان کرد: این اقدام ارزشمند ضمن داشتن آثار مثبت و آزادی فرد محکوم شده و جلب رضایت شاکی، کاهش اثرات بسیار منفی حبس برای خود فرد، اجتماع و دولت را به دنبال دارد.

رئیس دادگستری بیان کرد: اهتمام به مشکلات برادران دینی یکی از خصوصیات مومنان است و یکی از بزرگترین مصادیق اهتمام به مشکلات برادران دینی، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است و آنان افرادی هستند که ناخواسته خود و خانواده هایشان را دچار مشکل کرده اند و کمک به این افراد پاداش مادی و معنوی داشته و موجب اجر اخروی و سربلندی در زندگی است.

این مقام قضایی، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی و در راستای سیاست های قوه قضائیه شاهد کاهش حبس و مساعدت در خصوص جرائم غیر عمد هستیم.

رئیس دادگستری راور در پایان سخنان خود از مسئولان دستگاهای اجرایی، خیرین و سرمایه گذارانی که با مشارکت خود در این مراسم دادگستری را یاری می کنند، قدردانی کرد.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false