پلمپ یک باغ ویلایی در راور/عوامل برگزاری مراسم جشن مختلط احضار شدند/ برگزاری جشن های مختلط خط قرمز دستگاه قضایی است - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مجتبی استوارزاده دادستان راور گفت: براساس گزارش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان راور ضمن رسیدگی به پرونده برگزاری مراسم جشن مختلط در شهرستان راور، یک باغ ویلایی به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و شئونات اسلامی، پلمپ شد و عوامل برگزاری این جشن مختلط احضار شدند.

دادستان راور گفت: با توجه به گزارشات مردمی، نگرانی‌های منتقل شده از سوی اقشار مختلف مبنی بر برگزاری مراسم جشن مختلط در یک باغ، موجب شد تا عوامل انتظامی با دستور قضایی، تحقیقات لازم را در این خصوص انجام دهند.

مجتبی استوار زاده اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی، زیر پا گذاشتن موازین شرعی بوده و از نگاه قانونی نیز جرم محسوب شده و دادستانی بدون اغماض و مماشات با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: افرادی که زمینه فساد را در جامعه ایجاد می‌کنند انتظار نداشته باشند تا با آن‌ها مماشات شود؛ چرا که مجازات عوامل برگزار کننده چنین اقدام ناپسند و خارج از عرف، باید سنگنین‌تر از حاضران در آن مراسم باشد.

دادستان راور در ادامه بیان کرد: مهم ترین و نخستین نهاد اجتماعی خانواده است که شکل دهنده جامعه است به همین سبب انتظار می‌رود، افراد مختلف نسبت به سلامت رفتاری، اخلاقی، معنوی و همچنین جسمانی اعضای مختلف خانواده خویش حساسیت و دقت توأمان داشته باشند.

این مقام قضایی افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال تغییر سبک زندگی مردم و گرایش آن‌ها به فرهنگ غرب هستند؛ بنابراین نباید شادی سالم خانواده که امری ضروری و لازم است بهانه و دستاویزی برای ورود شیوه‌های غلط، غیراخلاقی، زشت، انحرافی و آغشته به رفتار‌های غیرشرعی شود.

دادستان راور تصریح کرد: برگزاری جشن های مختلط خط قرمز دستگاه قضایی است و در صورت مشاهده، بلادرنگ ضمن پلمب محل برگزاری جشن، مجرمان تحت تعقیب و مجازات قانونی قرار خواهند گرفت.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false