بررسی مسائل و مشکلات شهرستان راور در حوزه ارتباطات (تلفن ثابت، سیار و اینترنت) با حضور مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه ارتباطات (تلفن ثابت و سیار و اینترنت) با حضور آقای روحی، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و آقای ابراهیمی معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

معاون سیاسی فرمانداری در این جلسه با اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه ارتباطات شهرستان ضمن تشکر از مسئولین مربوطه، خواستار رفع مشکلات مربوطه و توسعه و تقویت زیرساختهای شهرستان در حوزه تلفن ثابت و سیار و اینترنت شد.

در این جلسه روحی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم میزان دسترسی اهالی روستاهای دارای جمعیت بالای بیست خانوار به اینترنت پرسرعت در شهرستان راور کمتر از ۳۱ درصد بوده که در حال حاضر این عدد به بیش از ۷۰ درصد رسیده که بیشترین رشد را در استان کرمان داشته و تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز میزان دسترسی شهر و  روستاها با تدابیر اتخاذ شده، به بالای ۹۰ درصد خواهد رسید.

در ادامه جلسه بخشداران مرکزی و کوهساران مسائل و مشکلات مربوط به بخش خود را مطرح و تصمیمات خوبی جهت رفع مشکلات تلفن ثابت و تقویت اینترنت و شبکه تلفن همراه اول و ایرانسل اتخاذ شد.

لازم به ذکر است جناب آقای ساجدی مدیر کل ارتباطات و فناوری استان، مشاور وزیر را همراهی می‌کرد.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false