وضعیت ایجاد دانشگاه آزاد در شهرستان راور بررسی و پیگیری می‌شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ فرماندار راور با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد. عباسی در این دیدار دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از نهادهای آموزشی و فرهنگی خوشنام و تاثیر گذار در طول انقلاب خواند که توانسته باعث پیشرفت و آبادانی شود و نقش بسزایی دارد و فعالیت و حضور دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای کوچک و کمتر توسعه یافته باعث رونق فرهنگی و آموزشی و همچنین اقتصادی می شود.

فرماندار راور افزود: خدمات وتوانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی درکشور، به ویژه در مناطق محروم غیر قابل انکاراست. چرا که این خدمات در مناطق دور و محروم بیشتر ملموس‌ و آشکار است. و دانشگاه آزاداسلامی درنوع نگرش فرهنگی و اجتماعی مردم تغییر ایجاد کرده و سطح آموزشی جامعه را بالابرده است.

دکتر عباسی تاکید کرد: اما شهرستان پهناور راور از نعمت دانشگاه آزاد محروم بوده است با توجه به اینکه آینده شهرستان در گرو تلاش و حضور دانشگاهیان در کلیه حوزه های صنعتی و معدنی واقتصادی و کشاورزی این شهرستان است   خواستار حضور و ایجاد دانشگاه آزاد در شهرستان راور هستیم.

دکتر منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ضمن ارایه گزارشی از دانشگاه آزاد بیان کرد: رسالت وسیاست اصلی دانشگاه مبنی ‌برتوسعه وتولید علم و فرهنگ و آمیخته شدن آن باعمل وتجربه است و اظهار داشت: دانشگاه ازاد اسلامی در این زمینه پیشگام و پیشتاز بوده و با تربیت نیروی انسانی در حوزه های مدیریتی، فنی و اجرایی خوب عمل کرده است و امروز حرکت دانشگاه به سمت کارآفرین محور بودن نیز کاملا مشهود و محسوس است.

در این جلسه مقرر شد که وضعیت ایجاد دانشگاه آزاد در شهرستان راور بررسی و پیگیری شود.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false