مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری راور برگزار شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ جلسه شورای اداری شهرستان راور با حضور امام جمعه، فرماندار و روسای ادارات شهرستان برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه راور ضمن بیان حدیث معروف سلسله الذهب از امام رضا(ع) تاکید کرد: نقشه راه برای مصون بودن از بلاها و برکت در کارها راه الهی است و اساساً ایجاد آسیب ها و مشکلات به جهت دوری از ولایت است و برای توفیق و موفقیت باید در دامان ولایت باشیم.

در ادامه دکتر رضا عباسی فرماندار راور نیز به بیان برخی از دستاوردهای دولت پرداخت و افزود: تا نیمه دوم سال ۱۴۰۱ افزایش ۳۶۱۴ مگاوات ظرفیت جدید تولید به شبکه برق کشور و افزایش ۴۰ درصدی میزان وصول درآمدهای حاصل از صادرات نفت خام و میعانات گازی گاز طبیعی و محصولات پتروشیمی در بازه یک ساله پاییز ۱۴۰۰ تا پاییز ۱۴۰۱ و همچنین رشد ۸۶ درصدی درآمد حاصل از صادرات گاز مایع از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا دیماه نسبت به مدت مشابه سال قبلتر بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران و افزایش ۲.۲ درصدی تولید گاز خام در پاییز ۱۴۰۱ نسبت به پاییز ۱۴۰۰ همچنین افزایش ظرفیتی معادل ۵۰ میلیون تن به بنادر بازرگانی کشور همچنین پوشش ۹۰ درصدی بیمه ناباروری و دستیابی دانشمندان ایرانی به ژن درمانی برای درمان سرطان خون و خرید یک هزار دستگاه آمبولانس جدید برای تقویت ناوگان اورژانس کشور در سال نخست فعالیت دولت سیزدهم و پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور ۲ پرتاب و قرارگیری موفقیت‌آمیز ماهواره خیام در مدار ۵۰۰ کیلومتری از زمین و…. فقط بخشی از موفقیت های دولت است

فرماندار راور در جلسه شورای اداری اذعان کرد: بنده در هر جلسه نکته اولی که به همه و خودم تاکید می کنم رعایت حقوق ملت و مردمداری است و برای اینکه فراموش نکنیم در هر جلسه مجدداً از همه می خواهم که این امر مهم را فراموش نکنند و اساسا شأن همه ما و شما به عنوان خادم این ملت خدمتگزاری به مردم است و هیچ کس شان دیگری به جز این برای خود قائل نباشد.

عباسی به روسای ادارات تاکید کرد حضور در بین مردم و جهاد تبیین و بیان عملکردهای دولت را در دستور کار خود بگذارید. در عین حال مشکلاتی هم که در بعضی کارها وجود دارد را با مردم در میان بگذارید آرامش و صبر و متانت و تلاش شبانه روزی در کلیه امور مد نظر باشد. پیگیری اعتبارات تملک دارایی سال ۱۴۰۱ و جذب و هزینه آن ها در موعد مقرر مد نظر مسئولین شهرستان باشد. همچنین لیست پروژه ها و برنامه های ۱۴۰۲ را سریع آماده و پیگیری کنید هر اداره مطالبه ورایزنی خود از اداره کل ذیربط در استان را مد نظر داشته باشد.

فرماندارراور همچنین بر رعایت دستورالعمل‌های حجاب و عفاف و توجه به مراسمات دینی و مذهبی و در راس آنها نماز جمعه و ترغیب مردم به این امر را تاکید کرد. همچنین یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشت و ضمن تسلیت ۱۴ خرداد تاکید کرد که یادمان نرود این نظام و انقلاب مرهون رهبری آن امام عالیقدر و مقام عظمای ولایت و رهبری و محصول خون شهداست که باید در ادامه راه آنها تمامی تلاش خود را به کار گیریم، وی ضمن گرامیداشت ۱۵ خرداد گفت که ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است.

در پایان این جلسه آقای امیر رسول خسروی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری راور معرفی و از خدمات ۱۰ ساله آقای ابراهیمی تقدیر و تشکر شد.

م محمودی
انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false