اطلاعیه جذب ۸ سرباز معلم برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ در شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ شرایط جذب معلم وظیفه (سرباز معلم) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ در آموزش و پرورش استان کرمان از سوی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان اعلام شد.

رضا امیری فرد با بیان اینکه از مشمولان واجدشرایط با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با اولویت حداکثری جذب در مقطع کارشناسی ارشد مشروط به دارا بودن برگ آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها یکم تیرماه ۱۴۰۲ می باشد بر اساس ظرفیت های اعلام شده ثبت نام به عمل می آید گفت: ثبت نام اولیه از طریق مراجعه داوطلبان به ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق از تاریخ ۹ تا ۱۰ خردادماه جاری انجام خواهد شد.

‌وی افزود: معلمان وظیفه بر اساس نیاز، بیشتر در مناطق روستایی و محروم و با اولویت مدارس دوره ابتدایی و هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش ساماندهی می شوند.

امیری فرد گفت: مدت خدمت در برنامه سرباز معلم ۲سال (۲۴ماه) است، لذا مشموليني انتخاب مي شوند كه كسر خدمت ندارند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: ادامه اشتغال معلمان وظيفه بعد از اتمام خدمت ضرورت، ممنوع مي باشد و انجام خدمت ضرورت در آموزش وپرورش هيچ گونه حق استخدامي و يا اشتغال براي افراد ايجاد نمي نمايد.

وی افزود: بر این اساس، اصل و کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه، چهار قطعه عکس پرسنلی ۴×۳، اصل و کپی مدرک تحصیلی، اصل برگه سبز اعزام به تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۱و سایر مدارک امتیاز آور از قبیل: گواهی عضویت در بسیج، گواهینامه ICDL، مدارک ایثارگری و فرزند فرهنگی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در این طرح است.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false