دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مجتبی استوارزاده در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام شکایت های شهروندان در خصوص سرقت شبانه خودرو، این مرجع قضایی با پیگیری های شبانه روزی و صدور دستور قضایی موفق به دستگیری اعضای این باند شد.

وی افزود: براساس تحقیقات قضایی این مرجع مشخص گردید؛ که سارقین اهل و ساکن کرمان می باشند و با صدور نیابت قضایی به مجتمع ویژه نیابت دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، ۴ نفر متهم در شهر کرمان شناسایی، دستگیر و متهمان ضمن اقرار به بزه انتسابی خود با صدور قرارهای تامین متناسب روانه زندان شدند.

استوارزاده همکاری مردم با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را در حفظ امنیت اجتماعی جامعه موثر دانست و افزود: نگرانی مردم در مورد سرقت وسایل نقلیه و اموال داخلی آن صحیح و بجا است.

وی با تاکید بر لزوم نصب سیستم های هشدار دهنده به وسایل نقلیه اظهار داشت: اکثر متهمان با استفاده از سهل انگاری و بی توجهی مردم به نکات ایمنی و در دسترس بودن خودروهای آنها، اقدام به سرقت وسایل نقلیه می کنند.

این مقام قضایی بیان کرد: دستگاه قضا جهت رفاه حال شهروندان و تامین امنیت شهرستان بدون مماشات با مخلان امنیت عمومی و هنجارشکنان که به هر طریق موجب سلب آسایش، آرامش و امنیت می شوند، برابر قانون به شدت و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

دادستان راور در پایان عنوان کرد: شهروندان اقدام به تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم هشدار دهنده کنند و وسایل نقلیه شان به ویژه موتورسیکلت ها را با موتور روشن و بی سرنشین در کنار خیابان رها نکنند.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false