ایستگاه پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان راور با برگزاری سه فینال+تصاویر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ شب گذشته مسابقات فوتسال جام رمضان راور به ایستگاه پایانی خود رسید و تیم های برتر این مسابقات مشخص شدند.

این مسابقات با حضور ۴۰ تیم در سه رده سنی نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

شب گذشته ابتدا در فینال نوجوانان (یادواره شهدای ورزشکار) تیم شهید محمودرضا بیضایی ۹ بر ۶ تیم شهید محمدحسین زاده جعفری را شکست داد و قهرمان شد.

همچنین آقای گل مسابقات نوجوانان آقای امیرمهدی عبدالهی از تیم شهید محمدحسین زاده جعفری و بهترین بازیکن نوجوانان آقای امیرحسین کاربخش از تیم شهید محمدحسین زاده جعفری معرفی شدند.

در ادامه در فینال بزرگسالان (یادبود پیشکسوت ورزشکار مرحوم محمد فلاح نژاد) تیم دهیاری کهنوج با نتیجه ۲ بر ۰ تیم افق کوروش را شکست داد و قهرمان شد.

بهترین بازیکن مسابقات بزرگسالان آقای سیدعلی ابراهیمی از تیم دهیاری کهنوج و آقای گل این مسابقات نیز آقای محمد علی آشوری از تیم صنایع روی گوهجر و پدیده این مسابقات آقای امیرحسین شفیعی از تیم صنایع روی گوهجر معرفی شدند.

در فینال پیشکسوتان (یادبود پیشکسوتان ورزشکار مرحوم کربلایی محمد فلاح نژاد و مرحوم کربلایی حسین کرباسی) تیم شهید مهدی آرمان با نتیجه ۶ بر ۱ تیم حجت ترابر کویر راور را شکست داد و قهرمان شد.

بهترین بازیکن مسابقات پیشکسوتان آقای رضا یزدانپناه از تیم حجت ترابر کویر راور و آقای گل این مسابقات آقای محمدرضا کاربخش از تیم شهید آرمان معرفی شدند.

قابل ذکر است در بین ۴۰ تیم شرکت کننده تیم هایپرمارکت جاوید بعنوان تیم اخلاق معرفی و بهترین مربی مسابقات نیز آقای امیر مهدی احمدی معرفی شدند‌.

همچنین بهترین داوران این مسابقات آقایان یاسین اسماعیلی، علی خیراندیش و حسین کاربخش معرفی شدند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس شورای شهر و شهردار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد از تیم ها، بازیکنان و مربیان برتر، داوران و خانواده پیشکسوتان مرحوم آقایان فلاح نژاد و کرباسی و همچنین مسئولینی که در برگزاری این مسابقات مشارکت داشتند تجلیل شد.

عکس از محمدحسین محمودی و مهدی احمدی

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false