انهدام باند سارقان سیم و کابل برق با ۱۵ فقره سرقت در شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ دادستان عمومی و انقلاب راور با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان، ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

مجتبی استوار زاده بیان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و همچنین در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل شرکت برق و مخابرات و تجهیزات شبکه برق توسط سارقین، موضوع به صورت ویژه در دستورکار جدی دادستانی شهرستان قرار گرفت.

وی به وقوع چند فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی و کابل در سطح شهرستان راور و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران تجسس پلیس آگاهی شهرستان با تلاش مستمر و بی‌وقفه موفق شدند با حضور در صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، باند سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، ۳ نفر از سارقین و یکنفر مالخر تبعه افغانستان را دستگیر کنند و وسایل نقلیه و اموال مرتبط با جرم نیز توقیف گردید.

این مقام قضایی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت، بالغ بر یک تن سیم و کابل به ارزش هفت میلیارد ریال اعتراف کردند که متهمین با تشکیل پرونده قضایی و صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری سایر سارقین و مالخرها در دستور کار دادستانی و پلیس قرار دارد و از متهمین و محل سکونت آن‌ها اموال مسروقه و سیم چین کشف شد.

دادستان راور ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و زحمات شبانه روزی مامورین پلیس آگاهی در جهت پیشگیری از وقوع سرقت در سطح شهرستان، از عموم شهروندان راوری خواست ضمن توجه جدی به هشدار‌های پلیسی، در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false