با افتتاح سالن ورزشی مجتمع چند منظوره کارگران شهرستان راور، آیا امیدی به تکمیل این مجتمع هست!؟ +تصاویر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ سالن ورزشی مجتمع ورزشی چند منظوره کارگران شهرستان راور امروز با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان مردم کرمان و راور و تعدادی از مسئولین استان و شهرستان افتتاح شد.

مجتمع ورزشی چند منظوره کارگران راور در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۳۸۰ متر مربع می باشد و سالن چند منظوره آن به مساحت هزار و ۸۰ متر مربع احداث شده و دارای ساختمان جانبی(اداری، رختکن و موتورخانه) به زیربنای ۱۳۰ متر مربع است.

بر اساس گفته رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان راور برای احداث این سالن تاکنون بالغ بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شایان ذکر است: مجتمع ورزشی چند منظوره کارگران راور در سال ۸۹ و بر اساس سفر استانی رئیس جمهور وقت به استان کرمان و طبق مصوبه دولت دهم کلنگ آن به زمین زده شد و بر اساس اطلاعات کسب شده در پایان دولت دهم سوله سالن ورزشی آن ساخته و وسایلی از جمله کفپوش آن خریداری شده بود و ساخت استخر سرپوشیده آن نیز در آن سال ها آغاز شده بود.
اما این سالن پس از وقفه ای در ساخت و ساز، در دو سال اخیر کفپوش آن نصب و ساختمان جانبی آن که دارای رختکن و ساختمان موتورخانه می باشد تکمیل شد و امسال نیز با تخصیص اعتبار حصار مجموعه آن کامل شد.
استخر سرپوشیده این مجموعه نیز در ابعاد ۳۰ در ۱۵ متر می باشد که طبق اطلاعات کسب شده تاکنون بیش از ۲۵ درصد پیشرفت داشته است و بر اساس بازدید امروز وزیر کار و رفاه اجتماعی، وی قول تخصیص اعتبار جهت تکمیل استخر آن را داد.
قابل ذکر است: این مجموعه در کل یک زمین چمن مصنوعی و زمین تنیس نیز دارد که این دو زمین تاکنون هیچ پیشرفتی نداشته اند.
در انتها جا دارد از مسئولین که جهت تخصیص اعتبار و ساخت این مجموعه چه در دولت دهم و چه در دولت های یازدهم و دوازدهم تشکر کنیم و امید است با افتتاح این سالن ورزشی سایر قسمت های این مجموعه کارگری از جمله استخر شنا، زمین چمن مصنوعی و زمین تنیس آن به فراموشی سپرده نشود و شاهد تخصیص اعتبار جهت ساخت آنها باشیم تا با ساخت کامل این مجموعه گوشه ای از زحمات قشر کارگری و بخصوص کارگران معادن زغالسنگ جبران شود./

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false