اتمام جاده ترانزیتی کرمان_راور_دیهوک باید در اولویت قرار گیرد/ وضعیت بازنشستگان فولاد و زغالسنگ خوب نیست/ مشکلات بیمه ای بافندگان قالی باید حل شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ محمدمهدی زاهدی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان راور با بیان اینکه امیدواریم که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان راور مشکلات کارگران این شهرستان حل شود، بیان کرد: آمار بیکاری و خودکشی در شهرستان راور بالا است.

وی با بیان اینکه راه کرمان-راور- دیهوک یک راه استراتژیک برای کشور است و باید اتمام آن در اولویت قرار گیرد، بخشی از آن هم آماده راه‌اندازی است و پیمانکاران پول زیادی طلبکارند و با پرداخت بدهی آنان به سرعت سر کار برمی‌گردند.

نماینده مردم کرمان و راور مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پنج هزار نفر قالیباف در این شهرستان داریم افزود: راور قطب قالی دستباف در استان کرمان است و امیدواریم مشکلات بیمه‌ای بافندگان این شهرستان حل شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم درمانگاه تامین اجتماعی راور به زودی به بهره‌برداری برسد بیان کرد: بکارگیری نیروی بومی در این مرکز باید مد نظر قرار گیرد.

زاهدی خاطر نشان کرد: بافت فرسوده زیادی در شهرستان‌های راور و زرند وجود دارد افزود: با این مبالغ تسهیلات نمی‌توان بازسازی این بناها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری راور نیاز به کمک دولتی دارد، تصریح کرد: با این وضعیت نمی‌تواند خدمت رسانی مطلوبی به مردم داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت بازنشستگان فولاد و زغالسنگ در اینجا وضعیت خوبی نیست تصریح کرد: متاسفانه بیمه آنها را به دلیل بدهی قبول ندارد.

وی با اشاره به وجود چهار هزار نفر بیمار صعب‌العلاج بازنشسته تصریح کرد: این بازنشستگان به دلیل کار در معدن بیماری‌های تنفسی شدید دارند.

زاهدی با یادآوری اینکه روزگاری چرخه اقتصادی کشور را این کارگران معادن راه انداختند گفت: امروز باید به وضعیت آنها رسیدگی شود.

وی با اشاره به احکام سال ۹۱ تا کنون گفت: هنوز مابه‌التفات آن پرداخت نشده و وضعیت نابسامان پرداخت حقوق آنها هم برای همه مشخص است.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false