آغاز عملیات احداث مجتمع فرهنگی، آموزشی و حمایتی امام رضا(ع) در راور+تصاویر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ با حضور حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی امام جمعه، اژدری فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان راور کلنگ آغاز عملیات احداث مجتمع فرهنگی ،آموزشی و حمایتی امام رضا(ع)-نسیم مهر_ وابسته به بنیاد نیکوکاری و فرهنگی سیدالشهدا(ع) شهرستان راور به زمین زده شد.

در این مراسم ماشاالله کاربخش رئیس هیات مدیره بنیاد نیکوکاری سیدالشهدا(ع) با ارائه گزارشی از روند فعالیت های این موسسه و خدمات آن به افراد نیازمند احداث این مجتمع را گامی بزرگ در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک مردم خیر و نوعدوست راور، این مجتمع به زودی ساخته و مورد بهره برداری قرار گیرد.
در ادامه آقای حسن کاربخش از خیرین حامی بنیاد سیدالشهدا نیز گزارشی ار روند تملک و آماده سازی زمین برای احداث این مجموعه ارائه و از اختصاص شماره حساب ویژه ای برای جمع آوری کمک های مردم نیکوکار و خیر برای شروع عملیات ساختمان این مجتمع خبر دارد.

شایان ذکر است: این مجتمع در قطعه زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع در خیابان شهدای سرباز(محله یوسف آباد) احداث خواهد شد که توسط خیر بزرگوار آقای حاج محمد خواجه حسینی مشهور به حاج محمد معمار به بنیاد نیکوکاری و فرهنگی سید الشهدا(ع) اهدا شده است.
در پایان این مراسم با اهدا دسته گل توسط فرزندان بنیاد و لوح تقدیر از سوی مسئولان از این خدمت ارزشمند و ماندگار آقای حاج محمد خواجه حسینی تجلیل و قدردانی شد.

  انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false