۵ کشته و مصدوم در حادثه هولناک تصادف دو کامیون در جاده راور-مشهد +تصاویر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛در دقایق اولیه بامداد امروز متاسفانه تصادف کامیون با تریلی در جاده راور_دیهوک(مشهد) حادثه هولناکی را رقم زد و منجر به مرگ ٢ نفر و مصدوم شدن ٣ نفر شد.

در این حادثه که در کیلومتر ۱۰۰ محور راور-دیهوک اتفاق افتاد متاسفانه ٢ سرنشین کامیون به دلیل شدت جراحات در دم جان سپردند که به دلیل گیر بودن در میان آهن پاره های کامیون توسط پایگاه های هلال احمر دربند(راور) و دیگ رستم(خراسان جنوبی) رهاسازی شدند.

همچنین این حادثه ٣ مصدوم داشت که همگی سرنشین تریلی بودند و توسط پایگاه های اورژانس ۱۱۵ دربند(راور) و دیگ رستم(خراسان جنوبی) امداد رسانی شدند که یکی از آنها به صورت سرپایی در محل درمان شد و دو مصدوم دیگر به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) راور منتقل شدند.

سرهنگ علی امیری فرمانده انتظامی شهرستان راور در همین رابطه با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، تاکید کرد: محور راور-مشهد بعنوان مسیر اصلی خروجی استان کرمان به سمت استان های خراسان و مسیر تردد زائران امام رضا(ع)است که لازم است همه رانندگان در این محور با رعایت کامل احتیاط و سرعت مطمئنه تردد کنند تا اینگونه حوادث رخ ندهد.

تصاویر ارسالی/علی بلوچی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false