کلنگ ساخت مدرسه “مرحوم سعید نخعی ده علی” به زمین زده شد/این مدرسه توسط پدر سعید ساخته می شود+جزئیات - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا راور؛ کلنگ ساخت مدرسه شش کلاسه ی مرحوم سعید نخعی روز گذشته با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و خانواده سعید به زمین زده شد.
این مدرسه ی خیرساز که ۵۲۰ متر مساحت دارد با کمک دو میلیاردی خَیر شیرعلی نخعی پدر مرحوم سعید نخعی در شهر راور ساخته می شود.

درباره ی مرحوم سعید نخعی:
در آخرین روزهای سال ۹۴ خبری تأسف بار جامعه ورزشی راور و بخصوص فوتبالیست های شهرستان راور را متاثر و شوکه کرد و آنهم خبر تصادف یکی از ورزشکاران ارزنده راوری یعنی سعید نخعی به همراه خانواده اش در یکی از محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی بود.
اما بر اثر برخورد خودروی سواری سعید با یک دستگاه تریلر متاسفانه همسر و مادرخانم این بازیکن در دم جان می سپارند و خود او نیز با جراحات زیاد به بیمارستان منتقل می شود.
بعد از گذشت ساعاتی از این حادثه متاسفانه در بیمارستان این بازیکن حرفه ای و با اخلاق شهرمان دعوت حق را لبیک می گوید و جامعه ورزشی راور را با فقدان خود در بهت و اندوه فراوان قرار می دهد.


سعید نخعی متولد ۱۳۷۰ بود و از ۱۱ سالگی وارد فوتبال و باشگاه هلال شد و در این ۱۳ سال زندگی فوتبالی خود در سطح اول فوتبال و فوتسال شهرستان راور حضور پررنگ و موثری داشت و به همراه تیم شهرداری زرند نیز در زیرگروه کشور بازی کرد و در کل موفق به کسب چندین مقام قهرمانی در رده های سنی مختلف فوتبال و فوتسال شد.

به نظر اکثر فوتبالیست های راوری وی از نظر خونسردی و بازی در پست مدافع، معروف به نستا فوتبال راور بود و خود وی نیز علاقه خاصی به این بازیکن ایتالیایی داشت و او را الگو خود قرار داده بود و به عشق این بازیکن شماره ۱۳ را می پوشید.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false