شعب ویژه برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی در راور تشکیل شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ محمدرضا سنجری صبح دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخابات در شهرستان راور با اشاره به تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی در این شهرستان گفت: به  منظور نظارت بر عملکرد کاندیدا و ستادهای تبلیغاتی دو شعبه در دادسرا و دادگاه به طور ویژه به شکایات و درخواستها رسیدگی خواهند کرد.

سنجری اظهار داشت: نباید تبلیغات و فضا سازی یک کاندیدا باعث هتک حرمت شخصیت دیگرنامزدهای انتخابات شود و باید از  تضعیف شخصیت ها و شایعه پراکنی ها جلوگیری شود.

وی انتخابات را از جمله رویدادهای مهم سیاسی در کشور دانست و افزود: عمده وظیفه دستگاه قضایی در بحث انتخابات نظارت همه جانبه بر روی این مساله است که انتخابات در فضایی آزاد و با حضور حداکثری مردم و در نهایت سلامت و صحت برگزار شود.

سنجری در ادامه ضمن تشریح اهداف و برنامه های این ستاد در راستای برگزاری انتخابات، عنوان کرد: لازم است ضمن آگاه سازی عمومی برای شرکت مردم در پای صندوق های رای، زمینه سالم سازی انتخابات نیز فراهم شود.

وی گفت: دستگاه قضایی مبنا را بر پایه اصل سالم سازی انتخابات قرار داده است و در دستورالعمل نیز نحوه تبلیغات مشخص است و اعضاء ستاد در صورت برخورد با جرائم و تخلفات مراتب را فورا به ستاد پیشگیری اعلام تا خط قرمزها رعایت شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false