سفر وزیر نیرو به کرمان و افتتاح طرح سد قدرونی نفع عملیاتی برای مردم شهرستان راور نخواهد داشت - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر نیرو اظهار کرد: متاسفانه تا به امروز عملیات تصفیه خانه و انتقال آب از سد قدرونی به شهرستان راور و همچنین تعیین تکلیف تملک اراضی محدوده سد مذکور مربوط به مردم عملیاتی نشده است و سفر ایشان به کرمان و افتتاح طرح مذکور نفع عملیاتی برای مردم شهرستان راور نخواهد داشت

دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در نامه ای به وزیر نیرو با اشاره به پیگیری های صورت گرفته مبنی بر لزوم به اتمام رساندن پروژه سد قدرونی اظهارکرد: علیرغم پیگیری های فراوان تاکنون عملیات بهره برداری از این پروژه به طور کامل انجام نشده است.

وی در این نامه با اشاره به سفر قریب الوقوع وزیر نیرو به کرمان و افتتاح این طرح عنوان کرد: متاسفانه تا به امروز عملیات تصفیه خانه و انتقال آب از سد مذکور به شهرستان راور و همچنین تعیین تکلیف تملک اراضی محدوده سد مذکور مربوط به به مردم این شهرستان عملیاتی نشده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نیمه تمام ماندن پروژه سد قدرونی راور تصریح کرد: سفر وزیر نیرو به کرمان و افتتاح طرح مذکور نفع عملیاتی برای مردم شهرستان راور نخواهد داشت و درخواست می شود در راستای تکمیل نهایی پروژه (۱. ایجاد تصفیه خانه ۲. انتقال اجرای خطوط انتقال آب به شهرستان راور و تعیین تکلیف اراضی مربوط به سد قدرونی) اقدامات لازم را به عمل آورید تا این پروژه به طور کامل افتتاح و مورد بهره برداری مردم عزیز و بزرگوار راور قرار گیرد.
‍ ‍ ‍

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false