کلنگ احداث ۳۵ واحد مسکونی دو منظوره در شهرستان راور به زمین زده شد/ با ساخت این واحد ها دیگر مددجوی فاقد مسکن در این شهرستان وجود نخواهد داشت - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ با حضور فرماندار، مدیرکل کمیته امداد استان، دادستان، بخشدار، فرماندهان نظامی و انتظامی و تعدادی از مدیران شهرستان کلنگ احداث ۳۵ واحد مسکونی به زمین زده شد.

در این مراسم مالک اژدری فرماندار راور به فراهم نمودن شرایط ساخت مسکن جهت اقشار مختلف اشاره و افزود: دستگاه های متولی در شهرستان شرایط را جهت این مهم انجام و در این مدت با رفع بخشی از مشکلات مسکن مهر تعدادی از این واحدها واگذار و در طرح اقدام ملی مسکن نیز ثبت نام انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین در یک ماه گذشته با همت بخشداری و بنیاد مسکن و با واگذاری زمین به کمیته امداد امروز عملیات ساخت این واحدها آغاز می شود.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به آمادگی این نهاد در زمینه ساخت مسکن گفت: با ساخت این واحد های مسکونی دیگر مددجوی فاقد مسکنی در شهرستان راور وجود نخواهد داشت.

صادقی افزود: با تسهیلات بسیار خوب بنیاد مسکن یقین داریم اتفاقات خوبی در بحث مسکن مددجویان رقم خواهد خورد و با ساخت این ۳۵ واحد مسکونی دومنظوره و تحویل آن به مددجویان راوری، تمام مددجویان این شهرستان صاحب خانه می شوند.

وی خاطر نشان کرد: از همکاری خوب آقای مهندس اژدری فرماندار راور و همچنین آقای عسکری مدیر بنیاد مسکن این شهرستان در زمینه واگذاری زمین برای ساخت مسکن به مددجویان این شهرستان تشکر می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: معتقدیم اگر شغل و مسکن با هم تامین نشود ماندگاری ندارند به همین منظور واحدهای مسکونی که امروزه کلنگ زنی شد به صورت دو منظوره (مسکن و اشتغال) احداث خواهند شد.

وی افزود: فرش راور اصالت و معروفیت خاصی دارد، لذا سعی می کنیم فرش های تولیدی مددجویان به بهترین روش بافته و به بالاترین قیمت فروخته شود.

وی بیان کرد: ما در شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار داریم و باید تلاش کنیم در این شرایط امید را در مردم کمرنگ نکنیم

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false