اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و وانت بارها در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای، دوره ایمنی طرح پنج‌گانه ویژه موتورسواران، وانت بارها، با حضور مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و مسئولان پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و تعدادی از شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محوطه سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) راور برگزار شد.
محمودی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان راور با بیان اینکه همواره فرهنگ‌سازی رانندگی ایمن باید در اولویت کاری ما قرار گیرد، گفت: طرح آموزشی و اجرایی ارتقای ایمنی پنج‌گانه با توزیع برچسب هایی جهت دید بهتر در شب و همچنین اهدا کلاه ایمنی به راکبین موتورسوار انجام شد.
وی تاکید کرد: موتورسیکلت‌های بدون لوازم ایمنی هم برای خود و هم برای دیگران خطر آفرین هستند.
در ادامه کمساری جانشین پلیس راه راور_دیهوک گفت: بالاترین آمار مرگ و میر بعد از بیماریهای قلبی و مغزی، سوانح ترافیکی هستند و امیدواریم با آموزش طرح پنج‌گانه ارتقای ایمنی عبور و مرور راکبین موتورسوار در شهرستان راور، شاهد کاهش تلفات جاده ای و خیابانی باشیم.
در پایان مراسم از بین ۲۰۰ نفر از شرکت کنندگان که در طرح ارتقای ایمنی به سوالات پاسخ درست داده بودند به قید قرعه ۷۰ عدد کلاه ایمنی و همچنین تعداد ۲۰۰ شبرنگ موتوری و ۷۰ شبرنگ وانت بار اهداء شد.

تنظیم:م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false