بیش از یکسال از نصب دستگاه های معاینه فنی راور می گذرد، اما خبری از افتتاح نیست!/ چه کسی گره کور این مرکز را باز می کند!؟ - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مرکز معاینه فنی خودرو راور در تاریخ ٢٠ فروردین ٩٧ مجوز خود را از کارگروه استانی استانداری کرمان می گیرد.

اما در تاریخ ٣ اردیبهشت ماه سال ۹۷ (۱۴ روز بعد) از طرف خانم مهندس حصاری مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک سازمان شهرداری ها‌ی کشور، نامه ای به استانداری های سراسر کشور ارسال می شود مبنی بر اینکه از این تاریخ به بعد مجوز جدیدی برای ساخت معاینه فنی ها در شهر های سراسر کشور صادر نشود. البته در همان نامه ارسالی عنوان می شود که کسانی که قبل از این تاریخ مجوز گرفته اند نیازی به مجوز طرح ۵ ساله‌ی ترافیک و حمل و نقل همگانی کشور ندارند.

آقای مهندس ابراهیمی سرمایه‌گذار این طرح به خبرنگار کاروانسرا راور می گوید: با اینحال عملیات ساخت این مرکز را از خرداد ۹۷ استارت زدیم و در زمان احداث بارها نامه نگاری هایی صورت گرفت و اعلام شد احداث معاینه فنی راور بلامانع است و هیچ مشکلی ندارد. ولی متاسفانه با پایان یافتن نصب تجهیزات مرکز، زمانی که خواستار اتصال به سیستم سیمفا و دریافت نام کاربری شدیم از سمت استانداری عنوان شد که مرکز معاینه فنی راور در طرح ۵ ساله ترافیک و حمل و نقل همگانی کشور نیست!

وی افزود: از طرفی چون مدارک، مجوزها و نامه نگاری ها را داشتیم، با مساعدت و همکاری معاونت محترم عمرانی استانداری شروع به نامه نگاری با سازمان دهیاری ها و شهرداری ها کشور کردند ولی متاسفانه تا به امروز هیچ فایده ای نداشته است.

مهندس ابراهیمی می گوید: برای دریافت مجوز شروع به فعالیت، حضوری بارها به سازمان دهیاری ها و شهرداری کشور مراجعه کردم و در آخرین حضورم اعلام کردند که مدارک شما کامل شده و فقط باید با خانم مهندس حصاری مشورت کنیم و به شما مجوز بدهیم و دیگر بصورت حضوری مراجعه نفرمایید و تلفنی پیگیر باشید، ولی متاسفانه مدت طولانی است که جواب تلفن بنده را هم نمی دهند و جواب شماره های ناشناس را با پاسخ صبر کنید، خبر می دهیم به پایان می رسانند.

سرمایه گذار این طرح به خبرنگار ما می گوید: دو تن از مسئولین در این رابطه پیگیری هایی کردند و سه نامه به جناب دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور و یک نامه به خانم مهندس حصاری مدیر ترافیک و حمل و نقل سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و نامه ای دیگر هم یک ماه پیش به آقای دکتر صلاحی مدیرکل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از طرف آقای دکتر موسوی معاونت عمرانی استانداری فرستاده شده است که متاسفانه نمی دانم بدلیل عدم پیگیری و یا پافشاری به جایی نرسیده است.

در انتها پایگاه خبری کاروانسرا راور امیدوار است با همت و پیگیری مسئولین شهرستان و استان مشکل معاینه فنی راور هرچه زودتر و برای همیشه حل شود تا مردم این شهرستان بیش از این دچار اتلاف وقت و پرداخت هزینه های رفت و آمد به شهرهای اطراف جهت دریافت معاینه فنی خودرو نشوند.

خبرنگار: م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false