اطلاعیه کمیته امداد راور در خصوص توزیع جهیزیه آسمانی جهت تسریع در ازدواج آسان جوانان - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور اظهار کرد: در راستای کاهش دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات جوانان و اجرای گام‌های مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ثبت نام طرح جهیزیه آسمانی با همکاری موسسه بیت الرقیه(س) تهران- آوای باران امید- آغاز گردیده است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ارزشمند ازدواج آسان در سطح جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: کمیته امداد شهرستان راور در صدد است تا در حمایت از زوجین و در سال جهش تولید و حمایت از کالاهای ایرانی اقدام به تهیه و توزیع جهیزیه نماید و زمینه ازدواج آسان جوانان را در جامعه فراهم سازد.

رئیس کمیته امداد راور بیان کرد: در طرح جهیزیه آسمانی هر جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ایرانی اعم از اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی، فرش، یخجال فریزر، جاروبرقی، پتو، سرویس قابلمه، اتو بخار، پنکه، کالای خواب، سرویس آرکوپال، کتری برقی، ساعت و سرویس قاشق و چنگال وجود دارد که بسیار ارزان تر از قیمت‌های موجود در بازار است.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: مددجویان تحت حمایت و مددجویان طرح تبصره ۱۴ که کارت امداد ولایت از این نهاد دریافت کرده اند می توانند در این طرح ثبت نام کنند و الزاما نباید متقاضی جهیزیه جهت نوعروس باشند چنانچه خانواده مددجو به لوازم منزل نیاز داشته باشد میتواند بسته کالایی مذکور را به طور کامل خریداری نماید و خرید تکی و یا انتخابی کالایی از بسته جهیزیه امکان ندارد.

وی اظهار داشت: متقاضیان بایستی تا مورخ ۲۷ آذرماه سالجاری با مراجعه حضوری به کمیته امداد و با پرداخت مبلغ سیزده میلیون و یکصد و بیست و پنج هزار تومان به حساب خیریه حضرت رقیه(س) در طرح دریافت جهیزیه ثبت نام نمایند تا در اسرع وقت کالاهای فوق را دریافت نمایند.

رئیس کمیته امداد راور با بیان اینکه دستورالعمل پرداخت وجه و اقلام تحویلی به پیوست می باشد بیان کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، کمیته امداد در صدد است تا گام‌های اساسی خود را در نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان بردارد.

خبرنگار: ع محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false