بازهم جمعه ای دیگر و وقوع حادثه برای موتورسواران راوری در منطقه میرعرب+تصویر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ ظهر امروز زمین خوردن موتورسیکلت در منطقه میرعرب منجر به مصدومیت راکب آن شد که دچار تروما به پای راست (شکستگی) شد و با حضور اورژانس ۱۱۵ شهری راور و پس از انجام اقدامات اولیه جهت تکمیل مراقبت های درمانی به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) راور منتقل شد.

این در حالیست که در جمعه هفته گذشته نیز زمین خوردن یک موتورسیکلت در منطقه میرعرب منجر به مصدومیت شدید راکب آن از ناحیه پا شد.

اما دلیل این حوادث در این منطقه این است که تعدادی از جوانان و نوجوانان موتورسیکلت سوار راوری هر جمعه به تپه های شنی منطقه میرعرب می روند و با موتورسیکلت های خود اقدام به حرکات نمایشی می کنند

اینکه این جوانان و نوجوانان به خارج از شهر می روند و اقدام به موتورسواری می کنند خوب است ولی آیا درست است بدون آموزش و با هر موتورسیکلتی اقدام به حرکات نمایشی می کنند!؟

قطعا انجام حرکات نمایشی نیاز به تجهیزات ایمنی مرتبط و آموزش و کسب تجربه نزد مربی و یا موتوسواران حرفه ای دارد که متاسفانه به این موضوع توجه ای نشده و هر هفته شاهد حوادثی هستیم که نیاز است والدین و مسئولین به این مسئله توجه ویژه ای کنند تا ان شالله در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

خبرنگار: م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false