تکمیل محور کرمان-راور-دیهوک ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور به نقل از ایسنا؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: اعتبارات هزینه شده براساس سال قرارداد در محور کرمان-راور-دیهوک تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که باقی مانده این محور بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارد.

علی حاجی زاده در سفر استاندار کرمان به شهرستان راور و در حاشیه بازدید استاندار از باند دوم محور کرمان-راور-دیهوک در بخش کوهساران اظهار کرد: این پروژه ملی است که بخشی از آن که مسیر کرمان-زرند است، بزرگراه احداث شده است.

وی افزود: بخشی از محور از چترود به راور و دیهوک ادامه دارد و در مجموع ۱۸۰ کیلومتر از این پروژه در استان کرمان قرار دارد.

حاجی زاده تصریح کرد: این پروژه از سال ۸۹ آغاز شده و تاکنون ۱۱۰ کیلومتر آن قرارداد منعقد شده و برای باقیمانده مسیر قرارداد تکمیلی دنبال می شود.

وی بیان کرد: در پروژه محور کرمان-راور-دیهوک در شش قطعه پیمانکار داریم و پیشرفت فیزیکی این پروژه ملی ۵۷ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: اعتبارات هزینه شده براساس سال قرارداد تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که باقی مانده این محور بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارد.

وی اظهار کرد: بهترین اعتبار اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان امسال و ۵۲ میلیارد تومان بوده که اعتبارات ما برای تکمیل این پروژه جواب نمی دهد و باید به سمت استفاده از ماده ۵۶ قانون الحاق بودجه برویم و باید بانک های استان همکاری کنند.

م جعفری

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false