آمار مبتلایان و بستری های کرونا در راور رو به افزایش است/وضعیت بازار، تالارها، مساجد و مدارس راور به چه صورت خواهد بود!؟ - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مالک اژدری در جلسه ستاد مقابله با کرونا راور گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز بهداشت شهرستان آمار مبتلایان و بستری های کرونا در راور رو به افزایش است.

فرماندار راور افزود: سلامت مردم خط قرمز ماست و تاکید ما بر رعایت پروتکل های بهداشتی است

وی خاطرنشان کرد: در تالارهای پذیرایی چیزی شبیه فاجعه است به نحوی که در این اوضاع بصورت ۱۰۰ درصدی پذیرش مهمان دارند که می بایست مراسمات با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شد. هر چند تا شروع ماه رمضان زمانی نمانده است ولی امروز اخطارهای لازم داده شده است که اگر رعایت نشود قطعا به تالارها اجازه برگزاری مراسم داده نمی شود و پلمپ می شوند.

فرماندار راور تاکید کرد: اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود ما به سمت شهرستان نارنجی می رویم که در نتیجه هم محدودیت صنوف و بازار را داریم و هم شاهد محدودیت در تردد ها خواهیم بود.

اژدری افزود: شهر ما در وسط بحران قرار دارد چرا که تمام شهرستان های اطراف قرمز هستند.

وی گفت: در این وضعیت اصناف و مغازه‌داران باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از فروش و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند که با توجه به گشت تیم های نظارتی در بازار در صورت عدم رعایت، واحد صنفی جریمه و پلمپ می شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا راور گفت: طرح شهید سلیمانی از امروز مجدد فعالیت خود را با قوت آغاز می کند و علاوه بر نظارت در کنار آن کمک های مومنانه برای افراد بی بضاعت نیز (پیش از ماه رمضان) در نظر گرفته می شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث کرونا هیچ کوتاهی از طرف دستگاه های اجرایی را نمی پذیریم.

فرماندار راور همچنین در رابطه با فعالیت مدارس راور گفت: حضور دانش آموزان کلاس های اول و دوم ابتدایی در مدارس اختیاری و سایر کلاس ها کاملا غیرحضوری و بصورت مجازی هستند‌.

وی بیان کردد: در رابطه با مساجد نیز با توجه به اینکه در وضعیت زرد هستیم نماز جماعت با ۵۰ درصد ظرفیت آنهم در فضای باز برگزار شود که در صورتی که در فضای مسقف باشد باید با ۳۰ درصد برگزار شود.

ابوالفضل فرح‌بخش دادستان راور هم در این جلسه تاکید کرد: تمام تلاش دستگاه قضایی شهرستان این بوده که در رابطه با موضوع کرونا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پرونده کیفری تشکیل نشود و تاکید ما بر پیشگیری است ولی در این مورد اگر کسی کم کاری کند قطعا برخورد لازم صورت می گیرد چرا که سلامت مردم در اولویت است.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false