تمامی دریافت کنندگان واکسن کرونا در راور در صحت و سلامت هستند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ دکتر سعید پیشگویی مدیر شبکه بهداشت و درمان راور در جلسه شورای اداری راور در رابطه با آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان راور گفت: در هفته گذشته نسبت به هفته های قبل وضعیتی خوبی نداشتیم و آمار مبتلایان بستری و سرپایی افزایشی شده بود که ۱۰۰ درصد افزایش مبتلایان را داشتیم و حتی تعداد بستری ها به ۸ نفر هم رسید که خوشبختانه مجدد وضعیت بهتر شده است.

وی افزود: بر اساس ریشه‌یابی هایی که توسط همکارانمان صورت می گیرد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص در مهمانی ها، دورهمی ها، عروسی ها و تجمعات اینچنینی باعث افزایش مبتلایان کرونا در راور می شود.

پیشگویی در رابطه با آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان نیز گفت: تاکنون ۹۱۳ نفر از سالمندان در راور بر علیه این بیماری واکسینه شده اند که این تعداد ۲۵ درصد جامعه هدف است و این آمار خیلی کم است.

همچنین دکتر پیشگویی با توجه به نزدیک شدن به انجام واکسیناسیون عمومی خواستار جانمایی و انتخاب محلی جهت مرکز تجمعیی واکسیناسیون در شهرستان راور شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان راور بار دیگر تاکید کرد: متاسفانه یکی از علل عدم واکسیسناسیون در راور ترس از عوارض واکسن است در صورتی که این واکسن ها هیچکدام عوارض آنچنانی ندارند مگر در حد تب و سردرد و مشکلات خفیف و جزئی و خوشبختانه تمامی دریافت کنندگان واکسن کرونا در راور در صحت و سلامت هستند.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false