بازگشت امید میان جوانان راوری با افتتاح کارخانه فولاد این شهرستان - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مباحث مطرح شده در بازدید امروز از شهرستان راور را تشریح و این شهرستان را نسبت به بازدید چند ماه قبل؛ دارای جهش خواند.

وی با بیان اینکه دامنه مباحث و مشکلات مطرح شده گسترده بود؛ برخی استانی و برخی هم باید در سطح ملی پیگیری می شدند، گفت: مباحث مربوط به استان، با تماس های تلفنی با مسئولان استانی و مباحث ملی و کشوری نیز به همین سبک پیگیری شد.

زاهدی افزود: حوزه های مخابرات، جهاد کشاورزی، طرح هادی، آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت، مدرسه و کلاس درس بیشترین مشکلات مطرح شده را تشکیل می دهند که حل و فصل آن ها برنامه ریزی دقیق و همت مسئولان اجرایی را می طلبد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به بازدید از مجتمع فولاد راور اشاره و عنوان کرد: این مجموعه نسبت به بازدید قبل پیشرفت قابل توجهی داشته و پیش‌بینی می شود تا قبل از مهلت تعیین شده (۱۶ ماه) به بهره برداری برسد.

وی با تقدیر از مدیران مجتمع فولاد راور؛ از احتمال افزایش ظرفیت این کارخانه خبر داد و گفت: برای تحقق این اقدام و بررسی بیشتر آن؛ در آینده نزدیک جلساتی با مدیران این کارخانه صورت خواهد گرفت.

زاهدی از بازگشت امید در میان جوانان شهرستان راور سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: وجود این کارخانه که ۹۳ درصد پرسنل آن را جوانان بومی تشکیل می دهند، نور امیدی برای جوانان راوری است، علاوه بر این کارخانه فولاد راور کمک به صنعت و اقتصاد استان و کشور را در برنامه دارد.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false