دستگیری دو سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: با تلاش ماموران انتظامی و در پی دستگیری دو نفر سارق و یک نفر مالخر ۱۷ فقره انواع سرقت از جمله ۷ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محسن شیخ زاهدی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهر راور، ماموران انتظامی با همکاری پلیس آگاهی شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر و بخشی از اموال مسروقه را که زیر خاک پنهان کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان راور بیان داشت: این سارق در مواجهه با مستندات پلیس به سرقت ۷ دستگاه موتورسیکلت؛ ۷ فقره سرقت کابل؛ دو فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و یک مورد سرقت کابل مخابراتی طی چندین مرحله با همکاری یک سارق دیگر و فروش اموال مسروقه به یک نفر مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ محسن شیخ زاهدی در ادامه با اشاره به کشف ۱۷ فقره سرقت در این رابطه خاطرنشان کرد: ماموران پس از تکمیل تحقیقات خود همدست وی را به همراه یک نفر مالخر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان راور در پایان با اشاره به اینکه سهل انگاری و غفلت مالباختگان در وقوع سرقت ها نقش بسزایی دارد به شهروندان توصیه کرد: از رهاسازی موتورسیکلت درب منزل و گذاشتن سوئیچ بر روی آن خودداری و حتماً از تجهیزات بازدارنده استفاده کنند.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false