طرح پاکیار با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش در راور فعالیت خود را آغاز کرد+تصاویر - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مراسم افتتاحیه طرح پاکیار با حضور سرپرست آموزش و پرورش، شهردار، رئیس شورای شهر، کارشناسان حراست و آموزش ابتدایی، مدیران مدارس مشمول این طرح در محل دبستان شهید چمران برگزار شد.

در آئین افتتاحیه طرح پاکیار رحمت الله رحیمی پور شهردار شهر راور ضمن تشکر از همکاری مدیریت آموزش و پرورش در اجرای این طرح گفت: اجرای طرح پاکیار می تواند موجب شود دانش آموزان در زمینه های مرتبط با مدیریت پسماند مانند کاهش تولید زباله و تفکیک زباله ها از مبدأ، همچنین رعایت زمان بیرون گذاشتن زباله ها جهت جمع آوری، آموزش های لازم را فراگیرند.

رحیمی پور بیان کرد: فرا گرفتن این آموزش ها توسط دانش آموزان و انتقال آن به خانواده و اجتماع می تواند در آینده زمینه را برای تغییر نگرش و ایجاد رفتار صحیح فراهم کند و نوید بخش شهری پاکیزه و زیبا برای شهروندان باشد.

غلامرضا محمودی سرپرست اداره آموزش و پرورش نیز با اشاره به سند تحول بنیادین و ساحت زیستی این سند گفت؛ خوشبختانه در سالهای اخیر، اقدامات بسیارخوبی در زمینه فرهنگسازی و آموزش عمومی در کشور ما صورت گرفته است.

وی افزود: در این میان، مدرسه موقعیت اجتماعی خاصی است و با آموزش دانش آموزان و فرهنگ سازی در جامعه، فضای فیزیکی مطلوب و محیط مساعد روانی ایجاد میگردد.

بر پایه این گزارش مدارس شهید چمران، آیت‌الله کاشانی، شهید نواب صفوی و شهدا مجری طرح پاکیار هستند.

لازم به ذکر است: از دو دستگاه کامیون ویژه حمل زباله خریداری شده توسط شهرداری راور، در مراسم امروز رونمایی شد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false