در پایان هفته مردم از نزدیک شدن به بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند/ دستگاه‌های اجرایی راور در آماده باش - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ اژدری فرماندار راور در جلسه مدیریت بحران شهرستان گفت: با توجه به هشدار سطح قرمز اداره کل هواشناسی استان کرمان و پیش بینی بارش باران و وقوع سیل و به منظور نظارت مستمر بر انجام خدمات رسانی و لزوم آمادگی کامل برای مدیریت بحران، همه مدیران این شهرستان ضمن کنترل تجهیزات و امکانات خود، لازم است با حضور در محل خدمت، آماده خدمت رسانی باشند.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی از جمله بخشداری، شهرداری، راهداری، هلال احمر و… برای مقابله با خسارت احتمالی، تخلیه همشهریان از مناطق در معرض سیل مانند بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، و همچنین پاکسازی کانال‌ها و آبراهه‌ها و بازگشایی دهانه پل‌ها اقدام نمایند.

فرماندار راور افزود: همه مدیران و دستگاه‌ها در حوزه عملیاتی خود تمهیدات لازم را برای مقابله با سیل در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی و خدمات رسان همچون برق، آب و ارتباطات در مناطق حضور یافته تا در صورت بحران و بروز خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع مشکل اقدام کنند.

اژدری افزود: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها در شرایط بحرانی در حوزه روستاها خدمات اولیه و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false