بازدید رییس کل دادگستری استان کرمان از شعب قضایی راور/ ۹۷درصد اوراق قضایی در راور، الکترونیکی ابلاغ می شود - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور به نقل از میزان؛ رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از معاونین در بازدید از شعب قضایی شهرستان راور از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ها و کمبود‌ها و مشکلات قرار گرفت و همچنین به بررسی درخواست‌های کارکنان اداری و قضایی این حوزه قضایی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی راوری در جریان این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد حوزه قضایی راور گفت: ۹۷درصد اوراق قضایی در دادگستری شهرستان راور بصورت الکترونیکی ابلاغ می شود که از آمار متوسط کشوری بالاتر می باشد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان کرد: براساس آمار موجود در چهار ماهه سال جاری سه هزار و ۹۲ پرونده به حوزه قضایی شهرستان راور وارد و سه هزار و ۱۷۶ پرونده رسیدگی شده است.

وی با اشاره به این مطلب که نرخ رسیدگی ۴ ماهه در حوزه قضایی شهرستان راور ۱۰۲.۷۲ درصد بوده است، تاکید کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها در این شهرستان ۵۳ روز است.

شایان ذکر است: در این نشست آمار عملکرد شعب دادگستری راور شامل نرخ رسیدگی، سطح نگاهداشت پرونده، موجودی شعب، پرونده‌های زندانی دار و آمار اجرای احکام دادگاه مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های بی شائبه قضات و کارکنان این حوزه قضایی، بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود در شعب تاکید کرد.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false