جاده مواصلاتی کرمان-راور-دیهوک از استانداردهای مناسب برخوردار نیست/ رفع نقاط حادثه خیز ضرورت دارد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: شهرستان راور یکی از موقعیت های جغرافیایی حساس و خاص استان کرمان را دارد و در مسیر ترانزیتی جنوب به شمال است و عمده کامیون های مسیر بندرعباس به سمت کشورهای آسیای میانه از این مسیر حرکت می کنند و علاوه بر آن زائران امام رضا (ع) نیز عمدتا از این مسیر عبور می کنند واز این نظر زیرساخت های مورد نیاز فراهم نیست.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی با اشاره به این مطلب که جاده های مواصلاتی بین کرمانراور و راوردیهوک از استانداردهای مناسب برخوردار نیست و نقاط حادثه خیز فراوانی دارد، افزود: رفع این مشکل چندین سال است که در دستور کار قرار دارد و توجه خاص مسئولان برای تامین اعتبار دو بانده کردن این مسیر را می طلبد تا نقاط حادثه خیر برطرف شده و شاهد حوادث باشیم.

وی بیان کرد: قطعاتی از این مسیر در خراسان جنوبی در حال مناقصه و کار است و در استان کرمان نیز باید موضوع پیگیری شده و ادامه یابد و این مشکل برای مردم شرق کشور و جنوب‌شرقی کشور که از این مسیر تردد می کنند، برطرف شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه سخنان خود با اشاره به بازرسی انجام شده از حوزه قضایی شهرستان راور، نشست با همکاران اداری و قضایی و بازدید از شعب و بررسی عملکرد شعب دادسرای این شهرستان گفت: حوزه قضایی راور بر اساس بررسی های انجام شده از نظر رسیدگی به پرونده ها عملکرد مطلوب و خوبی دارد و تقریبا اطاله دادرسی در این شهرستان به حداقل رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در جریان بازدید از حوزه قضایی شهرستان راور افزود: در حوزه قضایی شهرستان راور به میزان پرونده های وارده، پرونده ها رسیدگی شده و رای مقتضی در آنها صادر می گردیده است.

وی با اشاره به این مطلب که کمبود کادر اداری و قضایی از مشکلات این شهرستان به شمار می رود، تاکید کرد: در سطح استان کرمان بین ۴۰ تا ۴۲ درصد چارت سازمانی پر است که این میزان در شهرستان راور تقریبا ۳۸ درصد است و از آنجا که میانگین چارت سازمانی این شهرستان از میانگین استانی کمتر است؛ تقویت کادر اداری و قضایی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

م جعفری
انتهای

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false