احداث بندهای خاکی در بالادست روستای یوسف آباد برخلاف مقررات و بدون مجوز می باشند - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ پس از انتشار فیلمی از وضعیت خطرناک سد خاکی روستای یوسف آباد در سایت کاروانسرا ( https://www.karvansararavar.ir/?p=16838 ) و در ادامه اعتراض اهالی این روستا به وضعیت این سد، رئیس دادگستری و دادستان راور به همراه روسای ادارات منابع طبیعی و امور منابع آب شهرستان از محل آب بندهای ایجاد شده در روستای یوسف آباد بازدید میدانی داشتند.

در این بازدید کاربخش رئیس دادگستری ضمن تاکید بر برخورد قاطع با پدیده تصرفات اراضی ملی تصریح کرد: مسئولین امر در جهت پیشگیری از وقوع هرگونه جرم می بایست در اولین فرصت و در زمان شروع جرم با آن مقابله نمایند چرا که پس از ساخت و ساز در صورت هرگونه برخورد هزینه های اجتماعی زیادی به‌همراه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: احداث این آب بندها برخلاف مقررات و بدون مجوز می باشد و قطعاً مقام قضایی پس از دریافت گزارش تخلف در این زمینه ورود نموده و به صورت قاطع با این نوع جرائم برخورد خواهد شد.

در ادامه استوارزاده دادستان عمومی و انقلاب راور گفت: هدف از این بازدید در راستای حفظ حقوق عامه در جهت جلوگیری از تصرفات عدوانی اراضی دولتی و تصرف بستر رودخانه ها می باشد. و در جهت جلوگیری از آب گیری آب بندهای غیرمجاز در منطقه و در جهت برخورد با متخلفین همکاری همه نهادها و ارگانهای مربوطه را طلب می نماید.

وی افزود: عدم توجه به شروط ابتدایی ایجاد آب بند ها در جهت اخذ مجوزهای قانونی و کارشناسی شده مربوطه موجب نارضایتی اهالی و کشاورزان و ایجاد اختلافات در این زمینه شده است و این موضوع قطعاً توسط مقام قضایی پیگیری و برخوردهای قانونی با هر گونه قصور یا تخلف احتمالی خواهد شد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false