کلنگ احداث هنرستان فنی جنب کارخانه ای شهید حاج قاسم سلیمانی در راور به زمین زده شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ طی مراسمی با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرماندار راور و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کلنگ احداث هنرستان فنی جنب کارخانه ای شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان راور در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع به زمین زده شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی این هنرستان گفت: این هنرستان توسط شرکت صنعتی معدنی گل گهر سیرجان با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و با هدف تامین نیروی انسانی کارخانه فولاد راور احداث خواهد شد.

وی هدف از ایجاد این هنرستان را عمل به شعار سال(تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین) عنوان کرد و گفت: با احداث این هنرستان نیروی انسانی متخصص کارخانه فولاد و سایر کارخانه های فولاد تامین خواهد شد.

رضایی هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش را ضروری دانست و گفت: مهارت آموزی و تقویت رشته های فنی و حرفه و کار دانش در راستای تربیت نیروی انسانی کارآمد مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تحصیل حدود ۴۰ درصد دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش گفت: بر اساس قانون باید حداقل ۵۰ درصد دانش آموزان متوسطه دوره دوم به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش هدایت شوند.

رضا رضایی با بیان اینکه به همت خیرین نهضت مدرسه سازی در استان کرمان راه اندازی شده است گفت: در هشت ماه اخیر تا کنون عملیات احداث ۳۷ مدرسه به همت خیرین در استان کرمان آغاز شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false