مراسم تکریم و معارفه رئیس کانون بسیج حقوقدانان دادگستری شهرستان راور برگزار شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید کانون بسیج حقوقدانان با حضور کاربخش رئیس دادگستری، استوارزاده دادستان عمومی و انقلاب، قضات دادگستری، سرهنگ رفیعی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان و سرهنگ ملامحمدی جانشین سازمان، سرهنگ عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، استوارزاده جانشین و اسدی بازرسی فرماندهی سپاه و نوروزعلی مدیر سابق کانون بسیج حقوقدانان راور در سالن کنفرانس شهید نوروززاده دادگستری شهرستان راور برگزار شد.

در این مراسم کاربخش رئیس دادگستری راور ضمن خیر مقدم به میهمانان جلسه گفت: به فرموده امام خمینی(ره) رمز موفقیت در کارها اخلاص است و قبول مسئولیت در بسیج باید جهادی و مخلصانه انجام شود که دادستان استوارزاده با روحیه‌ی جهادی میتواند کارهای خوب و مفیدی در کانون بسیج حقوقدانان شهرستان داشته باشند.

رفیعی در این جلسه گفت: بسیج حقوقدانان در سال ۱۳۸۸؛ با هدف ارائه خدمات سازمانی و خدمات دهی تخصصی به قشر حقوقدانان تاسیس شد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان افزود: بسیج حقوقدانان با دو فعالیت در زمینه ی جذب و بکارگیری حقوقدانان و استفاده از ظرفیت های حقوقدانان بسیجی و انقلابی برای ارائه خدمات عمومی در قالب برقراری صلح و سازش، آزادسازی زندانیان، ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مردم و …خدمت می کند.

وی در ادامه بیان کرد: جایگاه خدمت به مردم بزرگترین نعمت است و باید تلاش کنیم تا دشمن در فضای مجازی باعث یاس و ناامیدی مردم نشود.

در این جلسه استوارزاده دادستان عمومی و انقلاب راور ضمن تقدیر از زحمات نوروزعلی مدیر سابق کانون بسیج حقوقدانان، طرح ها و برنامه های خود در این سمت را ارائه داد.

استوارزاده گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان برای اولین بار در شهرستان راور انجام شد که با استقبال خوبی مواجه شد و این طرح اکنون در استان و حتی کشور در حال انجام است.

وی افزود: آگاهی بخشی و بیان مسائل حقوقی با اجرای طرح زنگ حقوق در مدارس انجام شده که دانش آموزان جواب سئوالاتی که ذهن شأن را درگیر کرده بود، دریافت کردند و حتماً آثار و پیامدهای زنگ حقوق در آینده بهتر و بیشتر دیده خواهد شد.

استوارزاده، مدیر جدید کانون بسیج حقوقدانان، برگزاری نشست بصیرتی برای همکاران (استفاده از اساتید استانی، آشنایی با مسائل روز کشور، رفع تردید و شبهه ها)، دعوت از امام جمعه در این نشست ها، هیئت های اندیشه ورز با استفاده از ظرفیت قضات، هر مسجد یک حقوقدان، برنامه نشاط کارمندان و برگزاری اردوهای ورزشی و تفریحی برای آنان را از دیگر برنامه‌های کانون برشمرد.

در پایان جلسه مجتبی استوارزاده دادستان راور به عنوان مدیر جدید کانون بسیج حقوقدانان دادگستری شهرستان راور معرفی و از زحمات محسن نوروزعلی مدیر سابق تجلیل شد.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false