قرعه کشی مرحله اول واگذاری زمین در طرح اقدام ملی مسکن، در شهرستان راور برگزار شد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مراسم آغاز عملیات اجرایی و تخصیص ۵۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن با حضور مدیران بنیاد مسکن و اداره راه وشهرسازی، نماینده فرمانداری، نماینده دادستان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی شهرستان و متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن برگزار گردید.

دراین جلسه مهندس عسکری مدیر بنیاد مسکن شهرستان گفت: در بدو نهضت ملی مسکن قرار بود که آپارتمان سازی انجام شود، اما با توجه به درخواست متقاضیان و تصمیمی که در استان گرفته شد مقرر شد که زمین مورد نیاز به صورت انفرادی جهت ساخت مسکن ویلایی در اختیار متقاضیان قرار گیرد تا از این طریق نقش مردم پررنگ‌تر و دولت بجای تصدی‌گری، تسهیل گری کند.

وی افزود: باتوجه به اینکه مسکن مؤلفه مهم در زندگی عادی و جاری مردم است تنها درخواست ما این است که پس از تحویل زمین متقاضیان در اسرع وقت پیگیر اخذ پروانه و آغاز ساخت براساس مولفه‌های نظام مهندسی باشند. و‌ همچنین از شهرداری و نظام مهندسی هم درخواست داریم تهیه نقشه و صدور پروانه های ساخت را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند

عسکری بیان کرد: برای ۵۶ متقاضی در راور که مبلغ ۴۰میلیون تومان سهم آورده را واریز کرده و تأیید نهایی شده اند در این مراسم قرعه کشی انجام و زمینهای ۲۰۰ متر مربعی به این ۵۶ متقاضی تخصیص داده شد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false