مدیران راور باید در همه‌ی روزهای هفته مقیم شهرستان و در دسترس باشند/نیرویی که پست اداری راور را اِشغال کرده است حق انتقال به شهر دیگری را ندارد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ ظهر امروز اولین جلسه شورای اداری راور با حضور فرماندار جدید، برگزار شد.

در این جلسه که با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان برگزار شد، رضا عباسی سرپرست فرمانداری خطاب به مدیران شهرستان با بیان اینکه حضور من و شما در این جایگاه با هدف خدمت به مردم است، اعلام کرد: تکریم ارباب رجوع باید در اولویت مسئولین ادارات شهرستان باشد و مسئولین با بیان و برخورد مناسب رضایت مردم را جلب کنند.

وی با بیان اینکه معیار کار ما، مردم هستند، به داشتن نظم در کارها بخصوص ساعت شروع و پایان کار و حضور منظم کارمندان در محل کار تاکید کرد.

عباسی با اشاره به اینکه مدیران شهرستان باید در وسط میدان و بین مردم باشند، عنوان کرد: مدیران شهرستان باید در همه‌ی روزهای هفته مقیم شهرستان و در دسترس باشند.

وی در ادامه به همکاری مسئولین با خبرنگاران تاکید کرد و اعلام کرد اطلاع رسانی های به موقع ضروری می باشد و لازم است ادارات روابط عمومی های قویی داشته باشند.

فرماندار راور همچنین به مدیران شهرستان پیشنهاد کرد که هر ساله برای خود برنامه زمانبندی داشته باشند، برای مثال قرار است این کارها را در این سال انجام دهیم و حتما هر مدیر باید چنین برنامه ای را داشته باشد و پیگیر به نتیجه رساندن آن باشد.

وی با بیان اینکه مسئولین ادارات باید تمام وقت خود را صرف امورات کاری مرتبط به وظیفه خود کنند، آنها را از شغل دوم و آزاد منع کرد

عباسی از ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه سخن گفت و اعلام کرد ادارات کارهای انجام شده را در مدت ۱۰۰ روز را به ما اعلام کنند تا ما به اطلاع مردم برسانیم.

فرماندار جدید راور گفت: از زمان آمدن من به راور هیچ نیرویی که پست اداری راور را اشغال کرده است حق انتقال به شهر دیگری را ندارد و ادارات شهرستان باید لیست افرادی که در گذشته انتقالی گرفته و از راور رفته اند را به فرمانداری گزارش دهند.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های سرد سال قرار داریم بر آمادگی کامل ادارات خدمات رسان تاکید کرد و اعلام کرد چکاپ تجهیزات، آمادگی ماشین آلات، رفع مشکلات گذشته و… در برنامه این ادارات باشد.

رضا عباسی در پایان عنوان کرد: تعطیلی پنجشنبه ها برای صرفه جویی در مصرف گاز است که باید توجه ویژه ‌ای به آن شود و حتما موتورخانه های ادارات از ظهر چهارشنبه تا صبح شنبه خاموش شوند.

م محمودی

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false