بازدید فرماندار راور از معادن زغال سنگ هجدک، اسدآباد و اشکلی - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ در این بازدید عباسی با حضور در این معادن از روند اجرایی کلیه فرایندها در این سه معدن بازدید کرد و به مسائل و مشکلات آنها نیز رسیدگی کرد.

مدیران معادن ضمن توضیح کلیه اقدامات انجام شده در این معادن و بیان فرآیندها و تولیدات خود به بیان پاره ای از مشکلات و مسائل معادن پرداختند.

فرماندار راور نیز ضمن ارائه توضیحاتی از توجه صنایع و معادن به حوزه اشتغال و تولید که شعار محوری و عملی نظام و دولت در سال جاری است برای افزایش تولید و استفاده از تجربیات روز دنیا و ورود شرکت های دانش بنیان در بروزرسانی برخی از تجهیزات تاکید کرد.

رضا عباسی ضمن استماع مشکلات بعضی از کارگران به توضیح اقدامات خوبی که دولت در جهت افزایش حقوق آنان انجام داده اشاره و تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات و حقوق کارگران به مسئولین شرکت زغال سنگ داشت.

فرماندار راور تاکید کرد: شرکت زغال سنگ با توجه به قدمت و خدمات خوبی که انجام می دهد جهت بازدهی و افزایش تولید بایستی توجه ویژه ای به نیروی انسانی که در حقیقت سرمایه اصلی این شرکت است داشته باشد. ضمن اینکه در دستورات دینی ما توجه و پیگیری حق وحقوق کارگر مورد تاکید است

وی خاطرنشان کرد: در عین حال باید در بخش معادن نگاه توسعه ای داشته باشیم و بازدهی بیشتر همراه با مطالعات لازم برای اکتشاف با سرعت بیشتری تداوم یابد و در این زمینه حضور بخش خصوصی در کنار دولت می تواند راهگشا باشد.

م محمودی
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false