دیدار فرماندار راور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ فرماندار راور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کرد. در این دیدار رضا عباسی فرماندار راور ضمن گزارشی از عملکرد مجموعه اداری شهرستان راور از حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی به عنوان نماینده مقام عظمای ولایت خواستار تاکیدات لازم مبنی بر تامین منابع لازم برای توسعه و پیشرفت راور که بایستی در شأن و منزلت و قدمت این شهر تاریخی باشد به همه مدیران کل دستگاه‌های اداری استان و نهادها و موسسات شد.

عباسی اعلام کرد راور هم مسیر ترانزیتی از نظر اقتصادی و هم مسیر معنوی و مذهبی به سمت خراسان است و شاید وظیفه همه مسئولان به عنوان اینکه این شهر دارالمومنین و باب الرضا خوانده می شود را دو چندان می‌کند و به همین نسبت باید موقعیتی وجود داشته باشد که راور به اندازه نامش و قدمتش و این که پذیرای زوار امام رضاست توسعه بیشتری پیدا کند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: وظیفه همه مسئولین است برای زوار امام رضا علیه السلام تلاش مضاعفی در جهت آماده کردن این شهر به عنوان آخرین شهر استان کرمان در مسیر ورودی زیارت علی ابن موسی الرضا داشته باشند.

وی تاکید کرد که مردم راور مردم نجیب و مومن و دینداری هستند و در طول تاریخ ولایت مداری و علاقه خود را به انقلاب و نظام و رهبری به اثبات رساندند و این وظیفه همه را سنگین تر می کند.

علیدادی خاطر نشان کرد که بنده نیز تلاش خود را در این جهت به کار خواهم بست و برای همه مسئولین و مردم آرزوی توفیق می کنم.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false