برخورد قانونی با صاحب خانه‌هایی که بدون کسب مجوز، منزل اجاره داده‌اند/ تخریب بناهای تاریخی تخلف بوده و پیگرد قانونی دارد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان راور ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اداره میراث‌فرهنگی تاکنون هیچ مجوزی برای اجاره منزل جهت مسافران نوروزی صادر نکرده است و کسانی که در این زمینه اقدام کنند با آنها برخورد قانونی می‌شود.

ایمان علوی اظهار کرد: تمامی مراکز اقامتی مانند هتل‌، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، خانه مسافر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و…تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کسانیکه متقاضی راه‌اندازی تاسیسات گردشگری هستند می‌توانند برای دریافت مجوزهای لازم به اداره میراث‌فرهنگی مراجعه کرده و با ارائه درخواست، اقدام به ایجاد این مراکز کنند.

علوی ادامه داد: فعالان حوزه گردشگری همچنین می‌توانند از تسهیلات کم بهره و دیگر تعرفه‌های مرتبط به تاسیسات گردشگری استفاده کنند.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان در مورد تخریب بناهای تاریخی شهرستان نیز گفت: هرگونه گزارش از صدمه به بناهای تاریخی در سطح شهر و روستاهای اطراف پیگرد قانونی داشته و با مجرمان به طور جدی برخورد می‌شود.

علوی افزود: در آستانه روز طبیعت از تمامی شهروندان خواهشمندیم که از آتش روشن کردن در کنار بناهای تاریخی و درختان خودداری کنند.

خبرنگار کاروانسرا: خانم الهه شبانزاده
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false