فرماندار راور با حضور در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان با مدیرکل ستاد دیدار و گفتگو کرد - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ فرماندار راور با حضور در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان با مدیرکل ستاد دیدار و گفتگو کرد، در این دیدار آقای روح اللهی گزارشی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در زمینه های مختلف اعم از اشتغالزایی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان، توسعه جوامع محلی، حمایت های مالی از بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط، نوسازی و تجهیز مدارس و مراکز بهداشت، امور زیربنایی و … را طی سال های اخیر ارائه کرد.

سپس فرماندار راور با توجه به نیاز کلیه نهادها و امکانات در کنار دولت برای توسعه شهرستان راور در ابعاد مختلف خواستار حضور بیشتر ستاد اجرایی فرمان امام در این شهرستان شد.

دکتر عباسی ضمن تشکر از هر آنچه تاکنون انجام شده است تاکید کرد که در بعضی موارد نیاز به حضور خانه احسان مثل بعضی از شهرستان ها در راور است و این خواسته ما در شهرستان است. همچنین حضور و استفاده از همه‌ی پتانسیل بنیاد برکت را در شهرستان بیش از گذشته داشته باشیم چرا که اگر بخواهیم راور را در شأن خودش توسعه دهیم و پیشرفت آن را شاهد باشیم نیاز به حضور همگان و کلیه امکانات و منابع می باشد.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false