ضرورت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هلال احمر در راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ فرماندار راور در نشست صمیمانه با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دائم و موقت هلال احمر در نقاط شهری و مناطق محروم روستایی شهرستان ضروری است.

عباسی با اشاره به اهمیت راه اندازی مرکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر در راور افزود: فرمانداری در جهت رفاه حال شهروندان و مسافران با هدف ارائه خدمات با کیفیت؛ جمعیت هلال احمر را در راه اندازی این مرکز درمانی حمایت می کند

وی با اشاره به اینکه راور سومین شهرستان پهناور استان است، خاطرنشان کرد: این شهرستان در ورودی استان کرمان قرار گرفته و یکی از پرتردد ترین شهرستان های استان محسوب می شود

رضا عباسی ضمن استقبال از اجرای برنامه کاروان سلامت هلال احمر در مناطق محروم و کم برخوردار افزود: توزیع سبدهای غذایی و بسته های حمایتی هلال احمر در بین خانواده های نیازمند در مناطق روستایی ضروری و مورد نیاز است

وی در پایان با اشاره به حادثه خیزی محورهای مواصلاتی و مناطق مسکونی این شهرستان گفت: تقویت تجهیزات پایگاه های امدادونجات و انبار امدادی جمعیت هلال احمر راور بسیار حائز اهمیت است

رئیس شورای شهر راور نیز در این دیدار با اشاره به حضور همه جانبه جمعیت هلال احمر در حوادث و بحران ها بیان کرد: به دلیل شرایط نامناسب محورهای مواصلاتی شهرستان، شاهد تصادفات مهیب و ناگوار در این منطقه هستیم که متاسفانه تاثیرات بسیار منفی در روحیه شهروندان گذاشته است.

احمد یزدانپناه با اشاره به اینکه شهرستان راور روی گسل زلزله قرار گرفته است، افزود: وقوع سیل و آبگرفتگی نیز یکی دیگر از حوادث طبیعی مخرب این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت تجهیزات و اقلام امدادونجات جمعیت هلال احمر راور با هدف امدادرسانی سریع و به موقع در زمان بحران ضروری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این دیدار گفت: در شهرستان راور ۲ پایگاه در منطقه گردنه خراسانی و دربند حوادث جاده ای شهرستان را پوشش می دهند.

وی به توسعه مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر کرمان در مناطق محروم و کم برخودار استان اشاره کرد.

لازم به ذکر است فرماندار راور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان را در دیدار با مادر شهید حسین جلال آبادی و همچنین دیدار با یکی از پرسنل بازنشسته جمعیت هلال احمر شهرستان راور، همراهی کرد.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false