صدور ۷ فقره مجوز احداث تاسیسات گردشگری در شهرستان راور - کاروانسرای راور
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
false

به گزارش پایگاه خبری کاروانسرا راور؛ مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان راور از صدور ۷ فقره مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل تاسیسات گردشگری طی یک سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

ایمان علوی اظهار کرد: این اقدام به منظور توسعه صنعت گردشگری و همچنین ایجاد زیرساخت‌های این حوزه انجام شده است که شامل پنج اقامتگاه بوم‌گردی، یک مجموعه گردشگری و یک اقامتگاه سنتی می‌شود.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان راور افزود: شهرستان راور دارای بناهای تاریخی به ویژه کاروانسراهای مختلفی است که هر علاقمندی را به سوی خود سوق می‌دهند و مناطق گردشگری که در طول سال میزبان مسافران و گردشگران هستند.

وی افزود: شهرستان راور دارای پنج خانه ی بوم گردی ثبت شده می باشد که یکی از آنها در سطح شهر و بقیه در روستاهای اطراف می باشند.

وی گفت: خوشبختانه اداراتی همچون اداره راه و شهرسازی همکاری لازم در جهت بهبود صنعت گردشگری را دارند. و راه و شهرسازی شهرستان راور ۷هکتار اراضی دولتی را به سه سرمایه گذار خصوصی واگذار نموده که کمک زیادی به پیشرفت صنعت گردشگری در سطح شهرستان کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد

علوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان راور یکی از مسیرهای اصلی دسترسی به شهر کرمان بوده و در مسیر زائران حضرت امام رضا(ع) قرار گرفته است نیاز مبرمی به اقامتگاه‌های بوم‌گردی و همچنین اقامتگاه های سنتی و مجموعه های گردشگری دارد.

م جعفری
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false